• vickanofilip

    bröllopsresa weekend.. var då?

    var skulle ni helst åka på en weekendresa som bröllopsresa?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bröllopsresa weekend.. var då?
  • Aleta

    Av dem väljer jag Paris, men maken och jag ska faktiskt snart åka på en weekendbröllopsresa (kraftigt försenad, gifte oss 2008) och den går till Marrakech!
    På ett sådant här ställe ska vi bo, det kändes romantiskt:
    http://www.riad-alrimal.com/en/riad.php


     

  • MaddeåMats

    Oj vad svårt! För egen del har jag varit i både Rom och Paris ganska nyligen och har svårt att välja en av städerna. Fördelen med Rom är att det är gångavstånd till allt, och det är rätt najs tycker jag/vi, men Paris är ju ändå "kärlekens huvudstad" och är faktiskt rätt romantiskt! Så det beror lite på vad man själv uppskattar mest. För vår det blir det en Spa weekend, vart vet vi inte än, men Tallin var kanske en bra idé?

  • Lissie84

    Har varit i alla städerna och tycket att Rom är mest romantisk, maten är godast, arkitekturen är underbar och dessutom så har rom nått som de övriga städer saknar- äkta italiensk glass =) 

  • S2011

    nu valde jag iofs Paris, men jag vet att om jag och min bm skulle åka på weekend skulle det inte bli Paris, helt enkelt för att bm är totalt ointresserad av att fara dig.


    Dit får jag åka själv ;)


    Nej, vi skulle antagligen ha valt weekend i Dublin eller en långweekend till Wales.

  • ClaraH

    Vi ska nog åka till Rom på bröllopsweekend med kombinationen Rimini eller Riccone, så jag röstar på Rom i det här fallet. Har varit i Paris ganska nyligen också. Roligare mat i Rom också.

  • vickanofilip

    jag har alltid haft en dröm att åka till rom och det verkar ju väldigt trevligt!! spa i Tallin är billigt , prisvärt och mycket fint för den som vill njuta av varma bad och massage..

    ge gärna mer info om rom och paris och london.. vad göra var bo etc!

  • Aleta
    S2011 skrev 2010-09-29 18:33:47 följande:
    nu valde jag iofs Paris, men jag vet att om jag och min bm skulle åka på weekend skulle det inte bli Paris, helt enkelt för att bm är totalt ointresserad av att fara dig. Dit får jag åka själv ;) Nej, vi skulle antagligen ha valt weekend i Dublin eller en långweekend till Wales.
    Dublin är underbart. 

    Vart åker man i Wales? det lät intressant!

Svar på tråden bröllopsresa weekend.. var då?