• ciacia

    Ni som gifte er och hade festen i Upplands Väsby

    Jag bor i Upplands Väsby och vill helst både gifta mig och ha festen där också. Därför lägger jag in en fråga här och undrar om ni kan hjälpa mig med att berätta var ni gifte er och vart ni hade festen. Å gärna också berätta om ni var nöjda eller inte och nåt annat som ni tycker kan vara "bra/värt" att berätta. Det vore jätteschysst! :D

  • Svar på tråden Ni som gifte er och hade festen i Upplands Väsby
  • Getivia82

    Hej, jag har ju inte gift mig än men vi ska ha våran fest i upplands-väsby. På en festlokal som heter Kairo. Den ligger precis vid vattnet, tar ca 70 pers. Man kan ta med egen mat och dryck. Den kostar 8 000 kr.

    Jag vet inte om det kan vara något?!

  • Greeneyes

     


    Getivia82 skrev 2010-09-23 15:56:00 följande:
    Hej, jag har ju inte gift mig än men vi ska ha våran fest i upplands-väsby. På en festlokal som heter Kairo. Den ligger precis vid vattnet, tar ca 70 pers. Man kan ta med egen mat och dryck. Den kostar 8 000 kr. Jag vet inte om det kan vara något?!

    Tänk bara på att det är fullt med badgäster på baksidan (ner mot vattnet) på sommaren om det är fint väder. Ifall man ska ha utomhusvigsel kanske det inte rekommenderas, men annars är det jättefint på kvällen om man tänder upp marshaller etc!


  • Getivia82

    Jo tanken har slagit mig men när vi kommer till lokalen så är nog det flesta på väg hem hoppas jag. Vi ska ha våran vigsel på Rosersberg slott och tar brudskålen där.

    Det är ju så himla svåert och hitta en lokal som fyller alla ens krav, spec. om man vill ta med egen mat och dryck. Men det blir nog bra tillslut.

Svar på tråden Ni som gifte er och hade festen i Upplands Väsby