• Agnes A

    Var kan man köpa presentaskar/påsar?

    Någon som vet var man (gärna på nätet) kan hitta små presentaskar samt påsar? Hur har ni fått tag på era "förpackningar"?

    De sidor jag hittat säljer inte styckvis eller ens i mindre kvantiteter.

  • Svar på tråden Var kan man köpa presentaskar/påsar?
  • stjärna18

    myheart.se har jättefina och är betydligt billigare än calligraphen. Tycker att de hade ett stort urval. Finns även godis till okej priser. Lycka till!

  • serenity

    ebay helt klart! finns mycket att välja på till billigare penning!

  • mojikanan
    serenity skrev 2010-09-13 13:27:34 följande:
    ebay helt klart! finns mycket att välja på till billigare penning!
    Håller med dig!! Det enda man får hålla koll på är frakten så det inte den är åt skyarna!!
  • serenity

     


    mojikanan skrev 2010-09-13 13:33:40 följande:
    Håller med dig!! Det enda man får hålla koll på är frakten så det inte den är åt skyarna!!

    näe precis.. brukar sortera på billigaste pris + frakt

  • mojikanan
    serenity skrev 2010-09-13 13:42:07 följande:
      näe precis.. brukar sortera på billigaste pris + frakt
    Aha... det finns den funktionen med!!  så långt har inte ja kommit en..  :) 

    Letar du efter någe speciellt just på ebay??

  • serenity

     


    mojikanan skrev 2010-09-13 13:47:49 följande:
    Aha... det finns den funktionen med!!  så långt har inte ja kommit en..  :)  Letar du efter någe speciellt just på ebay??

    köper det mesta på ebay faktiskt, tycker man kommer undan mkt billigare då för samma varor.. köpte såna där organza påsar lila med guldfärgade fjärilar.. super fina! använder dom nu när jag ska ge bort presenter (typ smycken o sånt som är lite mindre)

  • mojikanan
    serenity skrev 2010-09-13 16:49:06 följande:
      köper det mesta på ebay faktiskt, tycker man kommer undan mkt billigare då för samma varor.. köpte såna där organza påsar lila med guldfärgade fjärilar.. super fina! använder dom nu när jag ska ge bort presenter (typ smycken o sånt som är lite mindre)
    Aha.. ja ska ha svarat organza påsar te mina gäster som en lite gåva med choklad i..

    Tänkte att ja ska kika på converse te gubben där med sen ska vi köpa diamant confetti o våran caketopper där!! :)

  • Amor in aeternum

    Jag har själv funderat på det här med fauvors.. heter det så? Blir gästerna glada eller slänger dom "presenten" direkt när de kommer hem?


    Jag hade också velat ha såna där organza påsar men vet inte om det är värt och köpa.. annars så har jag hittat hur många sidor som helst som säljer dessa. Ett het tips är som ni andra också säger Ebay och svenska Tradera.

  • mojikanan

    Jag har aldrig själv vart på ett bröllop där man fått en gåva som gäst på tallriken..  Men det är något som ja själv skulle uppskatta o ja var gäst, En fördel är ju något som gästen kan äta upp, man kan ju ha ett större choklad pralin annars, eller som en ja vet hade tablettaskar med tryck på sig o sin sambo och sen stod de kärlekspiller på asken!!


     

Svar på tråden Var kan man köpa presentaskar/påsar?