• Gorgeousnes

Jag har ÄNTLIGEN fått min fru nu!

Hade en helt magisk dag!

Kvart i tio på lördag morgon stod jag hemma i duschen efter att ha just tonat håret. 20 minuter senare kliver jag in hos By Barda med blött och nytonat hår. Har några underbara timmar där.

Hem och byter om med min bästa vän. Till Adolf Fredriks Kyrka. Möter upp pappa i ett rummen på sidan av kyrkan av kyrkan. Min goda vän kommer med brudbuketten och sätter en blomma på min pappa. Min bästa vän sätter på mig slöjan. Vår helt fantastiska präst kommer och kramar om mig och berättar hur vacker jag är. Jag gråter litegrann. Sedan sätter kyrkklokorna igång. Och sen spelas det Mendelssohn. Vår dörrar öppnas. Jag ser min vackraste prinsessa på andra sidan kyrkan med sin pappa. Hon är så vacker och hennes klänning och hår var så fint.

Vi möts i mitten på kyrkan och tar varandras händer och svänger sedan upp mot altaret och går den sista biten tillsammans.

Vår präst var helt fantastisk och småpratade med bara oss framme vid altaret.

Hon sa att vi var det vackraste brudparet som hade gått i denna kyrka.

Ute sedan på kyrkbacken sken solen, inte för att vädret har rört mig i ryggen. Tog bilder med alla.

Gästerna hoppade på bussen mot festvåning. Vi drg med fotografen till Gärdet, plåtade bilder. Tog sedan helikopter till vår festlokal på Vendelsö.

Hade brudskål i gula änkan.

Hade supergod mat och tårta. Min nattvickning var smörgåstårta i fem våningar.

Hade ett helt fantastiskt band.

Våra gäster var så vackra, trevliga bäst och gav oss så mycket glädje.

Checkade in på President sviten på park hotel vid Humlegården innan sex på morgone med min FRU!

Av med löshår, fejkade ögonfransar men glömde linserna haha.

Fantastiskt dag!!!!!

Våra fantastiska leverantörer denna dag var

Adolf Fredriks Kyrka

Präst Hillevi Beckman

Botkyrka Buss

Sistrarna Sisters

Chokladfabriken

Högdalens Gård

Kista Snabbtryck

Lilly

By Barda

Helikopter Assistance

Westmans

Partyproffsen

Screentryck

Gustaf Melbins

Jempguld

Christoffers Blommor

Jag kan varmt rekommendera dessa!

Nu ska jag iväg och röja i festlokalen och sedan hitta en resa vill åka imorgon.

Hoppas att ni alla som ska gifta er får känna samma lycka som jag kände i lördags!

• Svar på tråden Jag har ÄNTLIGEN fått min fru nu!
  • MaybeBride09

Grattis ! Har sett dig en hel del inne på forumet så jag tänkte på dig i lördags ! Härligt att ni hade en bra dag !

• weddinginlove

Grattis! Låter som det var en fantastisk dag!
    Ska bli härligt att själv bli fru och få kalla min fina flicka för fru!

• Flodis Hjärtat

Åh fick tårar i ögonen när jag läste om er fantastiska dag. GRATTIS! Gu´va härligt. ha en trevlig resa.

• Syrinx

Åh vad härligt det låter! Jag sitter här med tårar i ögonen Stort grattis till er båda!!!

• Amor in aeternum

Grattis! Vilken underbar dag ni har fått vara med om! Längtar själv!!! :D

• Gorgeousnes

Tack :)! Ja dagen var helt fantastisk. Är så lycklig över själva vigselakten och kyrkan var så fin!

• Cantaton

GRATTIS! Vad fint att få läsa om denna underbara dag. Liksom någon tidigare i tråden skrev har jag ju läst en hel del som du skrivit här på forumet, så det var kul att få veta hur det gick till slut. Hoppas ni hittar någon resa

• uppochhoppa

åh vad härligt! jag har också följt er, låter underbart! stort grattis till er!

• Sanna2010

Stort grattis till er båda!!! Gick in på din profil, men de fanns inga bilder.... Vore jättekul att se er på er stora dag

• Fröken T

Grattis! Låter underbart.

Har två frågor :)

1. Är ni nöjda med lokalen? Vad var bra/dåligt? Funderar nämligen på hyra att den...

2. hur mkt kostade bussresan t/r?

• vastkusttjej

Grattis!!!
    Visst är det härligt att äntligen vara gift.

• Gorgeousnes

Tack tack! Har just kommit hem från smekmånad i USA på några veckor :)!

Lokalen, enda nackdelen att den var så långt borta tror jag.

Buss en enkel dit och två returer slutade på drygt 8000 om det inte var 9000. Men det var en ordentlig buss ingen SL-buss.

Det värmer i hjärtat av alla gratualtioner :)!

Släkt och vänner har under dom senaste veckorna bara öst komplimanger över oss över hur underbart bröllopet var.

Svar på tråden Jag har ÄNTLIGEN fått min fru nu!