• Nytten

Dj Norrköping

Har väl tänkt att ha en dj som spelar musik på kvällen på vårt bröllop...

Är det någon som har förslag på bra dj:s i Norrköping, någon som inte är allt för dyr.. Vet ni vad det kostar får ni gärna skriva det oxå..

• Svar på tråden Dj Norrköping
  • summer2011

jag känner en kille som är ganska ung (men jätte duktig!) kan fråga honom vad han tar? Men kan tänka mig att det är ca 1500 ...

• Bobby

Hej Nytten!

Har du provat och Googla på "Discjockey östergötland" eller kanske "Discjockey Norrköping" så kan det hända att Du hittar lämpliga kandidater.

Priset på "riktiga" discjockeys ligger nog kring 3500 - 4000 i länet för spelning i Norrköpingstrakten. Att ta ett billigare alternativ kan jag tyvärr bekräfta från många håll under min långa tid som dj, att det är som ett vågspel. Man vill ju inte riskera att sin bästa dag i livet skall få avslutas på grund av att dansfesten inte blev riktigt som man tänkt sig.

Låtar kan ALLA skaffa sig mycket lätt på internet i dessa MP3-tider, men för att läsa av publiken och spela rätt låt vid exakt rätt tillfälle krävs mycket erfarenhet, och det är det man får betala för om man bokar en som kostar lite mer.

Jag önskar Er lycka till!!

• summer2011

han jag känner är hur grym som helst:) det behöver inte betyda att han är sämre för att han ännu inte är ngn "riktig" dj... right?
    Jag medger att han är ung..trot han är 19 eller 20. Men verkligen hur duktig som helst..Han anordnar fester själv och dj:ar själv på dessa fester.

jag kan rekomendera honom varmt. (och så sparar du lite pengar också;)

• 1337Lise
    summer2011 skrev 2010-09-12 13:41:57 följande:

han jag känner är hur grym som helst:) det behöver inte betyda att han är sämre för att han ännu inte är ngn "riktig" dj... right?
    Jag medger att han är ung..trot han är 19 eller 20. Men verkligen hur duktig som helst..Han anordnar fester själv och dj:ar själv på dessa fester.

jag kan rekomendera honom varmt. (och så sparar du lite pengar också;)

Hej! Vem är han? =) Vi letar nämligen DJ till vårt bröllop i augusti
  • Andreas Lkpg

Jag instämmer helt i det Bobby skriver!

Nu för tiden kan vem som helst ladda ner musik från nätet och nyttja Spotify.

Det gamla uttrycket "Man får vad man betalar för" är tyvärr allt för många som får erfara!

Budgetera 3500:- till 4000:- för en DJ, så är chansen att ni blir nöjda betydligt större! 

Lycka till!

Svar på tråden Dj Norrköping