• CStar11

Björn Sorkin eller Annette Kongsmark någon??

Hej!!

Skulle bli JÄTTETACKSAM om någon kan hjälpa mig!

Är det någon som har erfarenhet av fotograferna Björn Sorkin eller Annette Kongsmark??  Funderar på att boka någon av dem men tycker det är så otroligt svårt det här med fotograf.. Behöver någon som kan få mig att slappna av framför kameran och framförallt tar vackra bilder!

• Svar på tråden Björn Sorkin eller Annette Kongsmark någon??
  • missi80

Hej! 

Vi funderar också på Anette Kongsmark, jag gillar inte att vara med på bild så det måste verkligen kännas bra med den fotografen vi väljer...har även fått för mig att jag vill ha en kvinnlig fotograf... Hon tar väldigt fina bilder och till bra priser också... Vilket paket funderar du på?

• CStar11

Jo hon verkar bra! Hon höjer dock priserna ganska rejält till 2011, så vet inte om vi har råd 

• missi80

är det sant? Hur mycket kommer hon att höja? Vill ha en bra fotograf men det gör faktiskt lite ont att betala 8000 för 1 timmes fotografering...

• CStar11

Vet inte exakt, kommer inte ihåg vad hon skrev men det var rejält mycket dyrare och man fick mindre för pengarna.

• missi80

tråkigt!!! Då är det bara att fortsätta jakten..tycker att slottstudion har jättefina bilder men är rätt dyra...

Svar på tråden Björn Sorkin eller Annette Kongsmark någon??