Bra skräddare i Lund/Malmö?
Nån som kan rekomendera nån bra skräddare i Lund eller Malmö?
Helst någorlunda billig också. :-P
Nån som kan rekomendera nån bra skräddare i Lund eller Malmö?
Helst någorlunda billig också. :-P
Beror kanske på vad som ska sys. Eller förstår du hur jag menar?
Min brudklänning passar inte riktigt. Över brösten är den alldeles för stor, den behöver sys ut aningens över höfterna (inte mycket så jag antar att det ska gå, brudklänningar brukar väl ha lite extra sömsmån???)
Och det är för mycket tyg i svanken.
Jag hoppar in här och spanar lite också! Min mamma har gett mig sin brudklänning, men den behöver ju sys om en del, både i modell och minskas i storlek Så hojta gärna mer om bra skrädderier i Malmö/Lund!
Någon?
Tack, shakynose!
Orathai i helsingborg.
www.thaimassagehelsingborg.se
mvh. Lars
I vellinge finns den superduktig skrädderska... goggla henne. Superduktig!!! Hon gjorde ändringarna på min klänning. Pia heter hon :D
JG x 2, vet du nått mer om henne som jag kan googla på? Jag hittar henne inte...
Vad kostade det att ändra din klänning?
http://gulasidorna.eniro.se/företag/fantastique-skrädderi-design:71293314?geo_area=vellinge&search_word=s%C3%B6mmerska
Jag vet faktiskt inte vad min klännings ändring kostade... lämnade in en massa saker som skulle ändras samtidigt... Så jag vet faktiskt inte vad bara ändringen av klänningen kostade...
har du hittat henne nu???
Men tack så mcket!
Ok... men det är Fantastique jag menar. Ring och prata med henne...
Tack så mycket! Är tidigt än, men jag ville kolla runt lite. Jag ska ringa henne när det börjar närma sig. Antar att det blir lite billigare när man kommer utanför storstaden
Visit our website: www.efeta.eu
We are available throughout Scandinavia.
Best regards,
EfetaFabrics
Det bästa jag någonsin har varit hos är Validas Syatelje & butik. Ligger på Limhamn. Skulle gärna rekommendera henne. Kolla rejta.se ! Min mamma är stamkund och är jätte nöjd.