• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 5 Sep 21:52
    3141 visningar
    9 svar
    9
    3141

    Träningsskor!!

    Någon som provat reebok easytone skorna? Lite sugen på att införskaffa ett par men ganska bra att veta om de är bra först

  • Svar på tråden Träningsskor!!
  • Nova81
    Äldre 7 Sep 21:35
    #1

    *puffar*

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 7 Sep 21:49
    #2

    Jag har ett par, de är sköna att ha på jobbet då jag står och går mycket. Men om de har gett någon extra träning är svårt att säga.......

  • say yes
    Äldre 7 Sep 21:54
    #3

    lyckliga013bruden: Hur länge har du haft dem? vill också köpa ett par men vill veta om de verkligen funkar.

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 7 Sep 23:09
    #4

    Jag har haft dem sen i juli. hur vet man om de funkar, egentligen? 11% mer benträning är inte så mycket, och man kan ju inte jämföra med andra skor. Men däremot är de väldigt roliga att gå i och jag gillar dem väldigt mycket och jag hoppas att de ger resultat samtidigt som jag inte vet hur jag kommer få veta det =)


     


    Trött osammanhängande konstig logik

  • say yes
    Äldre 8 Sep 08:21
    #5

    ok. jo men de skall ju "shejpa" rumpan med över 20 procent enligt reklamen, jag tänker på det med, har du sett ngt resultat

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 8 Sep 11:07
    #6

    Det jag märkt är att mina arbetsbyxor har blivit större vid baklåren. Jag vet inte om rumpan då jag alltid haft en rund beyoné-rumpa. Men jag tror den minskat lite lite och blivit fastare. Mina vadmuskler syns mer nu än tidigare har jag märkt.


    Jag köpte skorna för de är så roliga att gå i, sen hoppas jag ju att det ger mer träning.

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 8 Sep 17:01
    #7

    Vad kostar de egentligen? Å vilka färger finns?! väldigt sugen på att skaffa ett par..!

  • say yes
    Äldre 8 Sep 21:37
    #8

    typ 1000 kr. tror de finns i svart och rosa/vit.

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 9 Sep 13:15
    #9

    när jag köpte mina kostade de mellan typ 1000-1200kr och det fanns tre modeller att välja på, det var på stadium. Jag köpte de svarta för 1200kr för de har högre "kuddar" än de andra så det blir lite mer balansträning än de andra modellerna. De är möjligt att det finns ännu fler modeller och kuddhöjder nu.

Svar på tråden Träningsskor!!