• Bäste vän

Bra fotograf i skåne gärna i trelleborg..

Jag ska gifta mig den 23 juli 2011.. Vi känner vi har allt utom en bra fotograf... Tack på förhand allt e välkommet till förslag.. Kram

• Svar på tråden Bra fotograf i skåne gärna i trelleborg..
  • PerSan

Jag kan rekomendera en jätte bra fotograf till dig som vi hade på våran dag för 2 veckor sedan! Hittade tyvärr ingen i Trelleborg ( vi bor också i Trelleborg) Utan han kommer från Ystad! Så det tillkommer ju körersättning. Är du intresserad eller vill veta mer så hör av dig! Lycka till!

• carromartin

Hej!
    Känner en kanon bra Fotograft som frilansar och fotar mycket bröllop, modeller till magasin å så! Proffs! Han heter Jens Hilner, ni kan söka efter honom på Facebook eller på Eniro!
    Lycka till!

• Bäste vän

Tack för er underbar hjälp.. För den stora dagen vill man ju bara ha de bästa.. hehe.. Kram o tack än en gång..

• Ulrika123

Jag vet en tjej som fotograferar mycket blandat, ser inga bröllopsfoton på hennes hemsida men det finns med i prislistan och det är ganska billiga priser.

Här är länken :) --- >  saksholm.tk/

Hoppas det är något du letar efter och hittar en fotograf som fassar er.

Mvh Ullis

• Ulrika123
    Ulrika123 skrev 2010-09-07 15:42:14 följande:
    Jag vet en tjej som fotograferar mycket blandat, ser inga bröllopsfoton på hennes hemsida men det finns med i prislistan och det är ganska billiga priser. Här är länken :) --- >  saksholm.tk/ Hoppas det är något du letar efter och hittar en fotograf som fassar er. Mvh Ullis
    Glömde att skriva att hon bor i Trelleborg också :)
  • Ulrika123
    Ulrika123 skrev 2010-09-07 15:42:14 följande:
    Jag vet en tjej som fotograferar mycket blandat, ser inga bröllopsfoton på hennes hemsida men det finns med i prislistan och det är ganska billiga priser. Här är länken :) --- >  saksholm.tk/ Hoppas det är något du letar efter och hittar en fotograf som fassar er. Mvh Ullis
    oj jag skrev fassar jag menade passar såklart ;)
  • Bäste vän

Ja tack ja förstod va du menade ändå.. hehe.. Tack ska kolla upp dessa. Kram

• linasfotokasse

www.minipixlar.se

Från Sthlm. Åker runt i landet med reseersättning. Tar inget för arbetskostanden, men 100kr/bild

Svar på tråden Bra fotograf i skåne gärna i trelleborg..