tårttråden!
Tänkte det kunde va kul med en tråd tillägnad bröllopstårtor! Vad ska ni ha för fyllning? Utseende? Pris? Nån som tänker baka sin egen tårta?
Alla ni som är gifta är självklart välkomna att dela med er av er erfarenhet!
Tänkte det kunde va kul med en tråd tillägnad bröllopstårtor! Vad ska ni ha för fyllning? Utseende? Pris? Nån som tänker baka sin egen tårta?
Alla ni som är gifta är självklart välkomna att dela med er av er erfarenhet!
Vi hade tårtbuffé vilket var hellyckat!
Några av mina släktingar bidrog med hemgjorda tårtor av olika slag och sedan köpte vi till olika sorter för att det skulle bli tillräckligt mycket.
Bild finns i mitt galleri.
Min kompis ska göra vår. Vi har inte bestämt smak än men så ska vi ju inte gifta oss förrän nästa sommar. Vill man få lite tips och ideér så har jag lagt upp några min kompis kreationer i mitt galleri "Tårtor och tårtdekorationer".
Åh, det såg jätteläckert ut! Definitivt något vi ska överväga! För övrigt var du jättevacker på bilderna!
Tack Sockersmulan!
Vår tårta är tre st 20 bitars från www.silverdrake.se.
Den kommer vara i lila tema, med fyrflöver och ett brudpar som två förälskade hästar.
1800 kr för 60 bitar, superbra pris!
Vi gjorde våran egen.
Mosskaka som botten och sedan hade vi vanilj kräm och hjortonsylt utan kärnor mellan lageren och sedan vispad grädde runt och på kanterna var det krossade havreflarn och på toppen två rosor ... skulle varit med decoration men någon serverade det till gästerna som fikabröd.