• Wyrdsister

    extrema skor

    Jag är gammal punkare och jag går forfarande 36 år gammal oftast omkring i lite udda kläder. Jag har hittat en klänning jag bara älskar, enkel och romantisk men jag är så sugen på att ha lite extrema skor till det.
    Hittat ett par chockrosa kängor med remmar och spännen jag lugnt skulle kunna tänka mig att ha till. Frågan är bara vad min blivande make säger om saken. haha
    Finns lite andra roliga skor jag kan tänka mig också, men känns som att jag skulle tappa bort en bit av mig själv om jag hade vita högklackade finskor till i alla fall. 

     

  • Svar på tråden extrema skor
  • hernameispekka

    Oj, svårt! Du kanske kan göra en lightversion. Typ häftiga skor men ändå med lite nätt klack :) Vet inte alls vad du anser lagom udda men lite förslag:


     


    www.brandos.se/irregular-choice/once-in-love-3789-1-blue-multi-a/a12965


    www.brandos.se/irregular-choice/kim-oh-no-3816-1-black-f/a12967


    www.brandos.se/iron-fist/mombassa-punk-platform-ifl0081-platf-pink/a13925


    www.brandos.se/friis-company/megan-1028040-001-blk/a10907


    www.brandos.se/fornarina/leopard-rt7358wva1-rosa/a11739


    www.brandos.se/paul-green/7815-514-schwarz/a10485


    www.brandos.se/love-moschino/ja16039g0qlao-604/a8744


    www.brandos.se/guess/model2-fl4md2-pel15-beige-0/a9933


    www.have2have.se/product.asp


    www.have2have.se/product.asp


    www.have2have.se/product.asp


    www.myhysteria.se/index.php


    www.shock.se/system/search/product.asp


    www.shock.se/system/search/product.asp


    www.forever21.com/product.asp&category_name=footwr_casual&footwr_style=&footwr_size=&footwr_color=&footwr_price=&product_id=2078603451&Page=1


    Bara lite förslag :)

  • Biscuit

    Jag har köpt ett par lila skor i "mocka", dock pumps men ändå lila, som jag tänkt ha till min vita klänning. Tänker mig att skorna inte syns så mycket om man har en hellång klänning och då kan man få ha lite edge på dem. Jag skulle ju aldrig sätta på sig ett par vita pumps/högklackade i annat fall så varför denna dag. :)

  • Wyrdsister

    hernameispekka, vissa av dom sidorna är det jag kollar skor på. :)
    Är lite försiktig med klack alls eftersom min blivande är kortare än vad jag är, inte för att vi bryr oss om att det skiljer i längd, men känner inte att jag behöver vara längre än nödvändigt på bröllopsdagen. :)

  • hernameispekka
    Wyrdsister skrev 2010-08-31 22:08:27 följande:
    Älskar Tuk skor, de här har jag i höga röda. Men de här vita kan jag tänka mig att ha till bröllopet. www.shock.se/system/search/product.asp
    Ja, verkligen! Ett par coola ballerina skulle passa super :D
  • hernameispekka
    Wyrdsister skrev 2010-08-31 22:22:10 följande:
    Jo, det är ju snygga.men vill ju gärna ha det som är lite för mycket, det är ju mer jag. hahavill ha något som sticker ut lite, de här är också något jag tittat på. www.shock.se/system/search/product.asp
    Jag fattade det ;) Men orkade inte leta upp någon mer udda färg eller så :P tänkte mer på modellen men jag tycker coola ballerina verkar perfekt :)
  • Wyrdsister

    Ja, tror nog att de ligger närmast till.
    Vet ju att de är sköna också eftersom jag har sådana kängor.

Svar på tråden extrema skor