• linani
    Äldre 31 Aug 13:13
    4701 visningar
    25 svar
    25
    4701

    En månad utan sötsaker!

    Hej flickor och pojkar!


    Jag tror egentligen inte på att inte unna sig men efter sommaren har jag kommit in i ett riktigt sötsugs träsk!! Tänkte ta en månad utan sötsaker dvs: godis,läsk, bullar, kakor osv. Så att jag får bort mitt sötsug som förföljer mig alla dagens vakna timmar.


    Man sätter själv sina egna mål. Mitt är att inte äta några sötsaker eller snacks (typ chips osv)


    Någon som vill vara med och stötta, peppa!!?

  • Svar på tråden En månad utan sötsaker!
  • hjärta­Glenn
    Äldre 31 Aug 13:14
    #1

    Jag är lugnt med! =)
    Vi ska fixa det här!! =D

  • linani
    Äldre 31 Aug 13:20
    #2

    Åh, vad bra! Klart vi ska fixa det!!


    Så jäkla jobbigt bara när man hör chhoookkllllaaaddd i skallen hela dagarna :P Men det ska väll gå över om några dar hoppas jag.

  • mri
    Äldre 31 Aug 14:26
    #3

    Har redan kört ca en månad...Ett tips om man känner att man bara måååååste ha ett substitut nån gång är majskrokar....Lycka till vidare :)

  • MagicB­ride
    Äldre 31 Aug 15:02
    #4

    Här borde jag vara med! Ska göra ett gott försök i alla fall ;)


  • Mia 77
    Äldre 31 Aug 19:31
    #5

    Går också med här

  • Illi
    Äldre 31 Aug 20:08
    #6

    Hej!

    Jag har redan varit "fri" en månad och tänkte utöka till ett år :). Det går bara lättare och lättare, nästan helt kvitt från suget nu och jag tror kroppen klarar sig lika bra utan det.

  • Kattpo­et
    Äldre 31 Aug 20:38
    #7

    Men men hur ska man då kunna hångla sin sötnos???


    ;)


    Jag har dragit ner istället.

  • tovela­inen
    Äldre 31 Aug 21:03
    #8

    Jag är också på! Min nyblivna man fyller år på fredag och ska ha födelsedagsfika med tårta på söndag, så det får bli min "last supper", sen går jag all in!

  • Sebast­iána
    Äldre 31 Aug 22:18
    #9

    Jag vill också försöka, men det får bli efter helgen eftersom jag ska på kalas då.

  • moonli­ghtgir­l
    Äldre 31 Aug 22:30
    #10

    Jag kan också tänka mig att var med här, jag är sån chokladoman så det kan bli tufft. Vet inte om jag ska tillåta mig att äta på helgen bara. Jag äter aldrig eller ja nästan aldrig fikabröd så det är inga problem men däremot kan chokladen bli ett problem.

    Föresten ett tips om man tycker att det är jobbigt ta o köp hem kromtabletter. Det funkar jag har sjäv provat det. Ska ta mig i kragen nu och ta dessa igen.

Svar på tråden En månad utan sötsaker!