• moonlightgirl

    Vart är trevligt att åka??

    Hej hej på er alla

    Nu till min fråga. Jag och min m2b har ingen aning om vart vi vill åka på bröllopsresa. Har ni några tips???? Alla restips mottages tacksamt.

  • Svar på tråden Vart är trevligt att åka??
  • dreams come true

    Hej igen...du är visst överallt

    Jag är hemma och är sjuk så jag missar inte en endaste tråd...

    Bröllopsresa, det beror ju helt på vad man har för budget, och vilken sorts resa man vill göra.

    Hur länge vill ni vara borta?
    Vad får det kosta?
    Sol och bad? Upplevelser? Avkoppling?

  • FramtidaFruSandberg

    Vi tågluffade förra sommaren runt i västra europa, det var helt underbart! Man såg massa städer och fick träffa nya människor. Vi blev så förälskade i södra frankrike att vi dessutom nu vill bila runt bara där. Besöka vingårdar, sova på små B&B. Annars är vår drömsemester att åka till västra USA i några veckor och sedan ta en vecka på Hawaii också. Hoppas det ger lite tips.

  • moonlightgirl

     


    dreams come true skrev 2010-08-31 09:22:03 följande:
    Hej igen...du är visst överallt Jag är hemma och är sjuk så jag missar inte en endaste tråd... Bröllopsresa, det beror ju helt på vad man har för budget, och vilken sorts resa man vill göra.Hur länge vill ni vara borta?Vad får det kosta?Sol och bad? Upplevelser? Avkoppling?

    Ha ha ha, det samma, jag tycker du också är med på många ställen. Men det är kul att ge sig i kast och prata med andra blivande fruar.

    Ja ärligt talat så vet jag inte alls vad vi kan tänka oss. Det var därför vi nog ville ha lite olika förslag varesig det är sol/bad eller upplevelse. Eller jag tror att jag vill ha både sol/bad och lite upplevelse. Vet inte alls hur länga vi kan vara borta, det beror på hur länga svärmor vill vara kattvakt.    =)

  • moonlightgirl

     


    FramtidaFruSandberg skrev 2010-08-31 10:07:14 följande:
    Vi tågluffade förra sommaren runt i västra europa, det var helt underbart! Man såg massa städer och fick träffa nya människor. Vi blev så förälskade i södra frankrike att vi dessutom nu vill bila runt bara där. Besöka vingårdar, sova på små B&B. Annars är vår drömsemester att åka till västra USA i några veckor och sedan ta en vecka på Hawaii också. Hoppas det ger lite tips.

    Ja det gav tips, en dröm är ju att åka till USA o resa runt lite där, och sen vill ju jag naturligtvis åka till Hawaii för att få se och uppleva själv. Man har ju sett på tv och så men jag vill ju se med egna ögon och inte bara genom tv.   =)

  • pocahontas76

    Nämen, e ni här också!


    Funny, jag frågade precis samma fråga i "vår" andra tråd Vi är sugna på Bora Bora

  • moonlightgirl

     


    pocahontas76 skrev 2010-08-31 11:21:26 följande:
    Nämen, e ni här också! Funny, jag frågade precis samma fråga i "vår" andra tråd Vi är sugna på Bora Bora

    Ha ha ha, kul att hitta dig också här.

Svar på tråden Vart är trevligt att åka??