• Planer

Upplevelse i morgongåva?

Är det någon som har gett eller planerar att ge sin blivande en upplevelse av något slag. ?? Funderar på vad jag ska köpa till min, han e ju barnsligt intresserad av allt som har en motor och låter mycket.... har sett att man kan köra en ferrari och liknande men självrisken e ju inte att leka med..! någon som har något bra tips?

• Svar på tråden Upplevelse i morgongåva?
  • Happypuppy

Jag gav min M2B konsertbiljetter när han fyllde år. Vet att han älskar Queen och vi såg en tribute-konsert förra året som var helt underbar. Valde en annan konsert i år, men det är ju fortfarande en tribute-konsert.

Bor du nära GBG kan du kanske ge honom biljetter till STCC..

• Fenixx

en kompis gav sin man i morgongåva att få prova på segelflygplan.

• Piiiip

Funderar lite löst på att ge min sambo en övernattning på ett hotell i Jotenheimen med middag och massage.

Han vandrar där varje år och har länge pratat på att ta med mig dig för att det är så vackert. På detta sätt skulle det bli av.

På så vis blir morgongåvan att vi vandrar dit tillsammans och bor över en natt och vandrar lite till. Han älskar att vandra så jag tror han skulle tycka om presenten.

• Piiiip

Det finns ju massor med roliga upplevelser.

* Turhästridning
    * klättringskurs
    * danskurs (allt från lindyhop, polska eller salsa)
    * sportfiskeweekend
    * golfresa
    * paragliding
    * forsränning

etc.

• Moster Stina

Happypuppy skrev 2010-08-31 08:45:04 följande:
    Jag gav min M2B konsertbiljetter när han fyllde år. Vet att han älskar Queen och vi såg en tribute-konsert förra året som var helt underbar. Valde en annan konsert i år, men det är ju fortfarande en tribute-konsert.Bor du nära GBG kan du kanske ge honom biljetter till STCC..

Ha ha.
    Jag bjöds på dyr tributekonsert förra året av "världens bästa Queen-grupp". (dock inte i morgongåva)

Det var verkligen bortkastade pengar på mig. Men jag försökte verkligen tycka om det!De andra tre som var med satt och stornjöt hela tiden (det var den bästa musikupplevelsen de någonsin haft i sitt 60-åriga liv), och jag kom fram till att mina fördomar om min musiksmak besannades. Nej, jag gillar inte Queen. Inte ens live. Inte ens på absolut bästa platserna. (Fy, vilken usel musiksmak jag har, för ALLA gillar ju faktiskt dem!!!)
    FRUKTANSVÄRT vad tiden gick långsamt. Jag roades dock lite av att spana runt i lokalen, och såg fler som absolut blivit dittvingade.
    Men jag hoppades det inte syntes på mig lika tydligt, i alla fall. Satt och fejklog allt vad jag kunde!

Nästa gång någon bestämmer att jag ska med på konsert, så hoppas jag de FRÅGAR mig innan om jag vill gå. Känns ju jättetaskigt att bli bjuden dyrt, och att jag då ska vara jättetacksam, men sitter och innombords HATAR eländet!

Detta var bara en parentes. Jag tror absolut att konsertbiljetter till något den andra gillar, kan vara jättebra morgongåva!

Och FÖRLÅT alla Queensfans, jag VET att jag är en idiot!
    Men jag har även vissa tinnitusproblem, så kanske kan man skylla på det!

• brud år2011

En upplevelse är ju en perfekt morgongåva att ge bort till sin blivande.. ;)
    Själv så ska jag ge min vår första bröllopsresa som en överraskning, vi har planer på att åka till Nya Zeeland senare i år och då kände jag att jag ville komma iväg någonstans precis efter bröllopet också..
    Så det blir en underbar vecka i Rovinj/Kroatien som planerna går i lås.. Glad
    Lycka till!!

Svar på tråden Upplevelse i morgongåva?