Happypuppy skrev 2010-08-31 08:45:04 följande:
Jag gav min M2B konsertbiljetter när han fyllde år. Vet att han älskar Queen och vi såg en tribute-konsert förra året som var helt underbar. Valde en annan konsert i år, men det är ju fortfarande en tribute-konsert.Bor du nära GBG kan du kanske ge honom biljetter till STCC..
Ha ha.
Jag bjöds på dyr tributekonsert förra året av "världens bästa Queen-grupp". (dock inte i morgongåva)
Det var verkligen bortkastade pengar på mig. Men jag försökte verkligen tycka om det!De andra tre som var med satt och stornjöt hela tiden (det var den bästa musikupplevelsen de någonsin haft i sitt 60-åriga liv), och jag kom fram till att mina fördomar om min musiksmak besannades. Nej, jag gillar inte Queen. Inte ens live. Inte ens på absolut bästa platserna. (Fy, vilken usel musiksmak jag har, för ALLA gillar ju faktiskt dem!!!)
FRUKTANSVÄRT vad tiden gick långsamt. Jag roades dock lite av att spana runt i lokalen, och såg fler som absolut blivit dittvingade.
Men jag hoppades det inte syntes på mig lika tydligt, i alla fall. Satt och fejklog allt vad jag kunde!
Nästa gång någon bestämmer att jag ska med på konsert, så hoppas jag de FRÅGAR mig innan om jag vill gå. Känns ju jättetaskigt att bli bjuden dyrt, och att jag då ska vara jättetacksam, men sitter och innombords HATAR eländet!
Detta var bara en parentes. Jag tror absolut att konsertbiljetter till något den andra gillar, kan vara jättebra morgongåva!
Och FÖRLÅT alla Queensfans, jag VET att jag är en idiot!
Men jag har även vissa tinnitusproblem, så kanske kan man skylla på det!