Byta kläder?
Jag undrar hur har ni gjort när vigselsermonin är slut och det är dag för middag, har ni bytt om då? Hur gör ni isf vid dansen? Eller byter ni om innan dansen?
Eller byter ni om alls? Vad är smidigast?
Jag undrar hur har ni gjort när vigselsermonin är slut och det är dag för middag, har ni bytt om då? Hur gör ni isf vid dansen? Eller byter ni om innan dansen?
Eller byter ni om alls? Vad är smidigast?
Jag vill ha min fina klänning så länge jag bara kan. Tänker INTE byta om!
Vi kommer att byta om efter maten....blir nog skönast att spendera kvällen utomhus i varma sköna kläder ;)
Jag ska inte byta om, vill hitta en klänning som passar även på kvällen dvs inte för långt släp och för tung för det blir nog lite jobbigt...Har man tur och hittar en klänning med avtagbart släp är ju det ett alternativ! Har du redan hittat/köpt en klänning som kan tänkas bli lite jobbig framåt småtimmarna skulle jag nog byta lagom till festen när man inte står i centrum lika mycket som tidigare!
Jag kommer inte att byta om! Klart man ska ha klänningen så länge som möjligt, man kommer ju inte använda den någon annan gång!! =)
Håller med :)
Den skall vara på :D
Vi gifte oss i midsommras med ett midsommar tema, med kiltar ( min man är skotte ) Jag hade inte tänkt att byta om först men jag var 9 veckors gravid och kände mig svullen i min tajta kläning när jag satt ner och hade min mat. Efter första dansen byte jag om till en vit knälång sommarkläning ( väldig midsommrig ) Ingen viste om att jag skulle byta om mer en mamma och tärnorna. Det var en hit för mig i alla fall med tanke på magen och att festen hölls utomhus på gräs...