• himlenrunthörnet

Fotograf i Örebro?!

Jag söker efter en fotograf i Örebroområdet som kan vara med under del av den stora dagen. Har någon nåt tips på någon som både är duktig och har lite fantasi för roliga och lite annorlunda foton? Helst inte för dyr heller...

• Svar på tråden Fotograf i Örebro?!
  • vinter2011

Jag letar också Örebro! men har ännu inte hittat någon som har ett överkomligt pris. Verkar vara svårt..

• himlenrunthörnet

Nej, de flesta har hutlösa priser! Dessutom skulle jag vilja ha fotona högupplösta på cd-skiva och inte enbart få några få utskrivna kopior...

• vinter2011

De flesta jag har tittat på får man på cd, och så får man ibland betala extra för utskrivet. Men bara att ta några bröllopskort, inte ens ha fotografen med på vigseln eller festen verkar man inte kunna få under 3000 kr. Ha fotograf hela dagen har jag sett från kanske 10 tkr och så mycket har inte vi råd med...

• kpt

"Hutlöst" är väl lite starkt, de fotografer som tar bra betalt levererar oftast också bra bilder som kräver många timmars efterarbete. Det är som så mycket annat, man får vad man betalar för.

(Ja, jag vet att det mycket väl kan finnas någon lokal superfotograf som inte är beroende av pengar och fixar allt ni vill för en bit tårta.)

• Pinova

Jag gillar Dan Lindberg på Öster. Men han ligger troligen över den prisklass du efterfrågar.

• Mia 77

Johan Dali i Stockholm hade vi. Superduktig, dock lite dyrare, men vi fick alla bilder på en högupplöst dvd + att han inte har någon rättighet till bilderna efteråt

• himlenrunthörnet

Tack för tipsen! Ska kika lite på era förslag!

kpt: Nåja, hutlöst kanske är att ta i som du säger. Jag vet också att det ligger mycket jobb och tid bakom. Jag menar mest att det känns hutlöst i min plånbok...

• Etnica

Vi har bokat Michelle Fearon på CollageFoto i Örebro. Vi tog det största paketet dom hade o det kostade 3000:- för 6-7 timmar. Sen tillkommer bilderna man vill ha.
    Jag har kollat på dom flesta fotografet ,men inte hittat någon som jag tyckte var outstanding sas så då valde jag detta alternativ som är sjuuukt billigt!!!

Titta på deras hemsida www.collagefoto.se

• Etnica

Kan tillägga att vi sen kommer ha en bekant som är hobbyfotograf som filmar i kyrkan o fotar/filmar på middagen/festen.

• himlenrunthörnet

Etnica: Tack för det tipset! Låter ju kanonbra! Om det var deras största paket de hade - ingick då inte någon fotografering på festen? Jag hittar inga prisuppgifter på deras hemsida.

Svar på tråden Fotograf i Örebro?!