• yvis
    Äldre 25 Aug 15:38
    2753 visningar
    5 svar
    5
    2753

    Någon mer i december?

    Såg att det fanns en tråd för nyårsbrudar men att den nu är stängd. Vore kul och se om vi är några decemberbrudar som kan följas åt. Vårt bröllop kommer att bli på nyårsafton efter som BM och jag träffades en gång för längesen vid just nyår

  • Svar på tråden Någon mer i december?
  • Uttan
    Äldre 25 Aug 15:44
    #1

    Jag och Kim (min underbara sambo och blivande man) gifter oss 4:e december!

  • Äldre 25 Aug 16:02
    #2

    Kul med en decemberbrudstråd! Jag och min blivande gifter oss också på Nyårsafton! Det finns en nyårstråd som är öppen om du känner för att kika in där också: www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3789319.html 


  • MajaMi­cke
    Äldre 25 Aug 17:23
    #3

    Vi gifter oss oxå på nyårsafton:)

  • yvis
    Äldre 6 Sep 20:31
    #4

    Hur går det för decemberbrudarna? Jag hittade min klänning i helgen, tillsammans med en tiara och halsband! Så då är det bara skorna kvar till mig. Barnens kläder är också fixade men har inte hittat några bra skor till dom. BM:s kläder är kvar. Det är ingen brådska tycker han...

  • Uttan
    Äldre 6 Sep 20:58
    #5

    Jag köpte min klänning för 1½ år sedan. haha! mina tärnos klänningar köpte vi för några månader sen. Kläder till ringbärare och bestman köpter för 2 veckor sedan och min fästmans kläder, en siden och silke kostym, köptes i veckan.

    Vi har fixat mat och massa sånt med. Bara smak av tårta kvar som jag vet är "stort" kvar. Vi har bokat lokal och städfirma osv.

Svar på tråden Någon mer i december?