• Thinkerbelle

Mia Högfeldt - erfarenhet?

Jag har bookad Mia Högfeldt til at göra mitt hår och min smink til bröllopet - fins det någon her inne som har erfarenhet av hennes arbete??

• Svar på tråden Mia Högfeldt - erfarenhet?
  • Vickymb

Mia är topp proffesionell hon tillhör eliten när det kommer till make-up och styling i sverige...men har inte själv fått av henne men känner till mycket av hennes arbete. Du kommer inte bli missnöjd...men hon är väl jäkligt dyr?

• Thinkerbelle

Vad bra att høra:)Da jag er norsk, och vi bor i Oslo, så har jag ingen erfarenhet från make-up, eller frisør i Stockholm, så var det viktige for mig att velja en person som jag kan lita på att gør ett bra jobb. Jag kommer inte treffa henne før brollopet nærmar sig:) inte helt saeker på pris enda faktisk:)

• Vickymb

Du bør nok se på prisen også...ved ikke hvor meget det koster men det kan nog bli lidt ;)

Men hun er suuuuuper!!!

• Project Love

Jag har det inte personligen men jag kände igen hennes namn nu när du skrev det för jag såg det nyligen på min fotografs blogg där det finns skrivet om henne, www.lindisima.se . Sök på "mia" i sökfältet till vänster så hittar du inlägget, bruden heter Pernilla.

• Andreas flicka

Jag kontaktade henne i våras då tog hon 3500 kr för hår och smink.

• Thinkerbelle

Andreas flicka skrev 2010-08-24 09:05:24 följande:
    Jag kontaktade henne i våras då tog hon 3500 kr för hår och smink.

Hei!

Skal du bruka henne til ditt bröllop?? Inte länge igjen för dig nu=)

• Thinkerbelle

Project Love skrev 2010-08-24 08:59:37 följande:
    Jag har det inte personligen men jag kände igen hennes namn nu när du skrev det för jag såg det nyligen på min fotografs blogg där det finns skrivet om henne, www.lindisima.se . Sök på "mia" i sökfältet till vänster så hittar du inlägget, bruden heter Pernilla.

Hehe, ja, jag så också det innlegget:) har fulgt med på Lindisimas blogg en stund nu:)

• Andreas flicka

Nej, jag tog frisören/sminkösen som håller till på stället där vi ska ha festen, det blev enklast så.

Svar på tråden Mia Högfeldt - erfarenhet?