• Sebastiána

Grillmäster i Sjöbo? Nån som vet något om dem?

Vi har inte bestämt oss ännu, men om det blir grillat till förrätt ligger Grillmäster i Sjöbo bra till eftersom de har vilt på menyn. Någon som vet något om dem? Milersättningen blir naturligtvis en extrakostnad för oss, 600-700:-, men om man slår ut det på antal kuvert blir det inte så farligt.

Ni som vet, är deras grillade mat god?

Tar de betalt även för tiden det tar för dem att ta sig till festlokalen? Den kostnaden har jag inte räknat på. Jag har inte fått tag på dem ännu, så jag har inte kunnat fråga dem.

• Svar på tråden Grillmäster i Sjöbo? Nån som vet något om dem?
  • Late Night Love

Hej vi skall ha hem deras grillvagn till oss på lördag!
    Lovar att avlägga rapport efter helgen! :)

Vi bor dock i närheten så jag vet inte hur de gör när de skall åka längre sträckor.

• Sebastiána
    Late Night Love skrev 2010-08-20 10:47:36 följande:
    Vi bor dock i närheten så jag vet inte hur de gör när de skall åka längre sträckor.
    Vi får ringa igen!

Maten grillas ju på plats så den lär ju vara lika god var de än lagar den. Ska ni ha potatissallad eller potatisgratäng till? Vi kan inte bestämma oss. Om det är kladdig potatissalla (typ som den man köper på ICA) väljer vi hellre gratäng, annars är potatissallad enkelt och gott.
  • Late Night Love

Se till att du pratar med honom tror att han heter Jerry, han är tydligen den bättre hälften ;)
    Vad jag har fått höra så köper de potatis salladen i stora byttor vilket som brukar bli mindre gott. Vi ska ha den och pastasallad oxå.... Håller tummarna :)
    Alla älskar väl potatisgratäng!!! :)

• Late Night Love

Tjena!!

Nu har vi haft grillmäster ute hos i helgen och jag kan gladeligen rekomendera honom!
    Super bra service och supergod mat!
    Han hade hemmalagad pastasallad samt 2 sorters hemmagjord potatis sallad allting var supergott så ring du och boka in honom!
    Fick bara beröm av alla gästerna!

lycka till

• Sebastiána
    Late Night Love skrev 2010-08-23 09:44:33 följande:
    Tjena!!Nu har vi haft grillmäster ute hos i helgen och jag kan gladeligen rekomendera honom!Super bra service och supergod mat! Han hade hemmalagad pastasallad samt 2 sorters hemmagjord potatis sallad allting var supergott så ring du och boka in honom! Fick bara beröm av alla gästerna! lycka till
    Vad bra att det var hemmagjord potatissallad. Jag var lite orolig för att det var köpe.
  • Sebastiána
    Late Night Love skrev 2010-08-23 09:44:33 följande:
    Tjena!!Nu har vi haft grillmäster ute hos i helgen och jag kan gladeligen rekomendera honom!Super bra service och supergod mat! Han hade hemmalagad pastasallad samt 2 sorters hemmagjord potatis sallad allting var supergott så ring du och boka in honom! Fick bara beröm av alla gästerna! lycka till
    Vilken meny hade ni bokat?
  • Late Night Love

Vi tog filé menyn med fläskfilé o kyckling!
    Super gott!!

• Sebastiána

De verkar vara svåra att få tag på. Vi skickade offertförfrågan för två veckor sedan. Inget svar alls. Konstigt. De kanske är bättre på telefon.

Svar på tråden Grillmäster i Sjöbo? Nån som vet något om dem?