tärnklänningsfärg som plötsligt blev en fråga
I ett svagt ögonblick när jag inte ville vara bridezillig sa jag att mina tärnor får ha vilken färg de vill (av de två valda) men nu har jag börjat ångra mig då de inte valt samma och jag tror det kommer se snurrigt ut med olika klänningsfärger då de också mest troligt kommer ha olika klänningsmodeller. Jag vill att mina tärnor ska känna sig supersnygga och därför välja en klänning som passar dem och som de kan ha kul i på bröllopet.
Resultatet just nu är:
Två tärnor med grå klänningsfärg och en med orange. Och sen bruden i vitt...
Min hjärna gillar det helt enkelt inte och jag är fundersam. Nu återstår att se hur beslutet ska bli då det börjar bli dags att beställa de här klänningarna nu...Känns dumt att ändra sig, samtidigt så har jag flaggat för det lite, men ingen av tärnorna har direkt bifallit i att jag ändrat mig.
Lite larvigt känns det, men den som har orange kommer stå ut mycket bland grått och vitt känns det som, då ser jag hellre att alla tre tärnorna har orange/korall som är en så härlig färg. De är oroliga att de inte passar i den tror jag...
Ligger bilder i galleriet på antingen grått eller orange och hur det kan tänkas bli.
Vad säger ni? Råd i denna fråga?