• Svar på tråden Bra frisör i Hässleholm?
  • Fru Kopparskiöld

Hej,

Är själv från HLM och när jag bodde hemma så klippte jag mig alltid på Hårstudio11, vet ej om det heter så längre eller hur det är där nu. Gått där i alla år jag bodde där (20år) och det har varit super =)

Lycka till!

• Sebastiána
    Fam Lundqvist skrev 2010-08-17 16:22:13 följande:
    Hej,Är själv från HLM och när jag bodde hemma så klippte jag mig alltid på Hårstudio11, vet ej om det heter så längre eller hur det är där nu. Gått där i alla år jag bodde där (20år) och det har varit super =)Lycka till!
    Fast är de bra på uppsättningar? Man behöver ju inte vara bra på uppsättningar för att man är bra på att klippa - och tvärtom.

Jag har sett bilderna som Stora Salongen i Hlm lagt upp som exempel på uppsättningar de gjort. Inte imponerande, men Hårstudio11 kanske är bättre.

• Sebastiána

Jag ska helt klart kolla upp Hårstudio11.

Fler tips?

• Fru Kopparskiöld

Nej du har rätt, man kan klippa bra men inte sätta upp håret lika bra såklart =) Jag har satt upp mitt hår där 2 ggr och varit supernöjd, men som sagt, det var ju länge sen jag klippte mig i HLM eftersom jag nu bor i Stockholm. Jag vet också att min "gamla" barndomskompis har en salong i HLM men vi har dock ej kontakt längre så vet ej vad den heter. Lycka till!

Svar på tråden Bra frisör i Hässleholm?