• Yarrow
    Äldre 17 Aug 10:34
    2321 visningar
    3 svar
    3
    2321

    Rolig transport i Varberg- HJÄLP!

    Nu börjar jag få lite panik här! Jag som alltid varit så lugn och sagt att vi ska ta det som det kommer. Men nu är det bara 11 dagar kvar och vi har inte hittat något!


    Eftersom det inte är särskilt långt mellan vigselplatsen och festlokalen så har vi letat efter något i stil med en flakmoped eller cykeltaxi, vi har till och med letat efter tamdemcyklar (hur jag nu skulle lyckas med det i brudklänning) men kommit tomhänta ur allt letande :(


    Så nu undrar jag om det är någon snäll själ där ute som vet var man kan hyra/köpa något liknande i halland/göteborgsområdet.


    Vi skulle vara evigt tacksamma!


     


     

  • Svar på tråden Rolig transport i Varberg- HJÄLP!
  • lyckli­gbrud2­011
    Äldre 17 Aug 10:43
    #1

    Skullw jag med vilja veta då vi planerar att gifta oss just i Varberg nästa sommar. Kanske kust tågew lr vad heter? Är det till er bara alltså och inte gästerna? Höst och vagn kanske?

  • Herr Hedlun­d
    Äldre 17 Aug 10:57
    #2

    Jag så ett bröllop  där det är cirka 900 meter mellan krykan och festlokalen, dom hade två spelmän (spelade fiol) i folkdräkt som gick först sedan brudparet och sedan gästerna! Det var jätte fint att se på!! Trodde inte det skulle vara så kul att gå men de såg lyckliga ut och för mig som såg på så såg det väldigt romantiskt ut!


    Vi hade traktor och vagnan på vårt brölllop. 


    Lycka till och hoppas att ni hittar på något!

  • Yarrow
    Äldre 17 Aug 12:37
    #3

    Ja, strandtåget har vi faktiskt redan hyrt till våra gäster som en rolig grej för dem :) Så det är bara transport till oss själva vi inte har.


    Så de ska åka tåg så ska vi spatsera får vi göra det själva. Vi ska nämligen ta en kort stund och bli fotograferade direkt i anslutning till vigselplatsen och då får gästerna roa sig med tåget. Haha.


    Häst och vagn är tyvärr inget alternativ då jag är hemskt rädd för hästar.

Svar på tråden Rolig transport i Varberg- HJÄLP!