• Äldre 15 Aug 08:01
    4324 visningar
    24 svar
    24
    4324

    verktyg för bröllopssida

    Jag skulle vilja skapa en hemsida för bröllopet där gästrena kan gå in och få lite information. Har någon tips på verktyg? Vilken är bäst?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-07 10:07
    Jag startade en sida på wedding announser och det funkar väl bra. Nu tänkte jag verkligen sätta mig och fylla på med information men känner att jag skulle behöva tips om vad man ska skriva. Så om ni skulle vilja länka ut era sidor skulle det vara jättekul.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-26 17:04
    Jag var i stort sett klar med min bröllopshemsida på weddingannouncer när jag upptäckte att det tydligen inte går att ladda upp bilder på deras sida. Deras administratör har tydligen slutat och gjort sig oanträffbar. Så nu tänker jag göra om allt från början igen. Får gå in och prova några stycken. Det är lite bråttom också eftersom inbjudningskorten ska skickas ut NU eller igår rättare sagt, dvs. vi är redan försenade...
  • Svar på tråden verktyg för bröllopssida
  • MissKi­tten
    Äldre 15 Aug 08:35
    #1

    Vi har använt oss av www.projectwedding.com. Enkla mallar att fylla i och enkel OSA direkt för gästerna. Kanske inte de absolut snyggaste layouterna, men ändå ett par att välja på. Har fått jättemånga kommentarer om vilken fin sida det är. 

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 15 Aug 09:26
    #2

    Jag gillar weebly.com Massa olika mallar och superlätt att lägga upp bilder etc. Kika in på www.annaochdaniel.weebly.com om du vill kolla hur vår blev.

  • Äldre 15 Aug 09:43
    #3

    Jag är medlem på theknot.com, och där kan man bland annat skapa en egen bröllopshemsida. Verkar jättesmidigt! Snygga layouter oxå.


  • Johnny o Tess
    Äldre 15 Aug 10:54
    #4

    Vi använder oss av denna: http://www.infoom.se/mysite/index.php?sida=45984&user=13018 och den funkar bra, den är väldigt enkel att hantera...

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 15 Aug 11:01
    #5

    vi har gjort en sida på weddingannouncer.com jättelätt sida


  • Barnet­ten
    Äldre 15 Aug 12:10
    #6

    Vi har våran på www.varbrollopslista.se


    Det ör en svensk tjänst som är grymt bra och enkel! Speciellt för att skapa en egen bröllopslista till bröllopet! Har gjort det jättelätt för oss och för våra gäster


    varbrollopslista.se/sannaochanton/


    Lycka till!


     


     

  • Äldre 15 Aug 16:46
    #7

    Tack för alla svar! Jag ska kika runt lite. Går alla dessa att få på svenska? En del gäster är ju lite äldre och skulle nog inte uppskatta engelska.

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 15 Aug 20:49
    #8
    ClaraH skrev 2010-08-15 16:46:27 följande:
    Tack för alla svar! Jag ska kika runt lite. Går alla dessa att få på svenska? En del gäster är ju lite äldre och skulle nog inte uppskatta engelska.
    weddingannouncer är själva instruktionerna för er på engelska, men ni kan göra sidan på svenska
  • Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 16 Aug 15:16
    #9

    vi har använt mywedding.com

  • Äldre 22 Aug 09:19
    #10

    OK, jag fastnade för weddingannouncer, men undrar om någon kan hjälpa mig att få till den på svenska?

Svar på tråden verktyg för bröllopssida