Underkläder i Stockholm
Jag kommer att behöva en korsett, trosor och strumpor. Vet inte om jag ska ha stay-ups eller strumpebandshållare. För och nackdelar?
En bra butik för detta tack :)!
Jag kommer att behöva en korsett, trosor och strumpor. Vet inte om jag ska ha stay-ups eller strumpebandshållare. För och nackdelar?
En bra butik för detta tack :)!
Jag är barnsligt förtjust i underklädes butiken underverket, den ska nog finnas i stockholm också. jag handlar inte underkläder någon annanstans dom är lite dyrare men då får man personlig hjälp med storlekar och dom håller mer än tre tvättar ^^
Gustaf Mellbin i Gamla Stan. Bra service. Köpte min torselette där.
Jag gillar strumpebandshållare, tycker det är skönare än stay ups. Är lite känslig mot klistret i stay ups om jag har det flera dagar i rad.
Vad kostar en torselett? Jag har noll koll är det 1000:- eller 2000 Har inte Melbin lite att välja på?
MInns inte vad min kostade, men runt 1 000 kr tror jag. De hade förvisso bara en vit när jag var där, men den var perfekt.
Ååååh, de på Gustaf Mellbin är fantastiska! Jag har varit i båda butikerna och fått kanonbra hjälp. Min torselett kostade 1295kr. Trosor och strumpor var jag tvungen att beställa och de hade missat att ringa när grejerna kom så på det fick jag 15% rabatt.
Ska du ha en korsett eller en torsolett? (korsett=ett livstycke man verkligen drar åt med ordentliga snören och på så sätt formar kroppen. Torsolett=hyskor, stretchmaterial och inbyggd BH. Tajtar till, men formar inte på samma sätt som korsetten) Korsetter är lite svårare att få tag på, jag känner till att de har det på PUB, samt att www.violalahger.se och www.ofcorsetis.com finns i stockholm.
Vill du ha en torsolett rekomenderar jag varmt Gustaf Melbin,en helt underbar butik! Jag har även hört att NK har bra utbud av underkläder.
I valet mellan stay-ups och strumpeband skulle jag själv ha tagit stay-ups. Det verkar lite knöligt att ha de där banden innanför trosorna (har man trosorna innanför banden kan man inte gå på toa).