• join

    I morgon smäller det

    I morgon är det dax,tänk då är jag gift,alldrig mera vill ja planera någonsting så stor på så kort tid,3 mån :O Har nästan stressat i hjäl mig av detta & särskillt idag då vi dukar lokalen,är inte ens klar med det än & det känns som jag glömt en massa saker som jag inte kan komma på vad det är.


    Ingen täcking i lokalen heller så nu när jag kom hem hade prästen ring & en massa annat folk,sms om avbokningar desstom (morr) Hela tiden avbokar sig folk,har dukat om 4 gg idag pga av det,nu är det flera avbokningar men nu orkar jag inte duka om så det får bli tomma platser bara!


    Jag är sååå rädd för i morgon då jag sätter på mig klänningen att jag tycker den sitter som skit,den gör det ibland nämligen :( Men men,inget att göra någonting åt då!


     


    Vilken resa det varit ändå,nu är den snart slut,vad ska man göra då om dagarna :P Har haft bröllop i huvdet varje dag!


    Önkar mig själv en fin dag i morgon & hoppas att alla mina hjärnspöken håller sig borta i från mig HELA dagen! Dom är där rätt ofta & säger att jag är ful & jag passar inte i klänningen mm,håll tummarna!


     


    Hur ska jag föresten våga säga löfterna? Jag som är så blyg,vågar knappt prata annars :( Nu ska jag prata inför typ 70 pers :O

  • Svar på tråden I morgon smäller det
  • AnkiochJanne

    Va härligt att ni ska gifta er imorgon!!!
    Sänder dig styrke kramar!!  Stort grattis och lycka till!!!  Allt kommer att gå bra och dina hjärnspöken kommer att försvinna.
    Klänningen kommer att sitta perfekt och när du står där vid altaret med din blivande så kommer du att säga dina löften med kärlek i hjärtat och glädje i rösten!!

    Önskar er all lycka i framtiden!!!

    Själv har jag en del planerande kvar tills vår stora dag den 30/10... :)

  • Joseful

    Grattis och lycka till!


     


    Förstår dig om det där med löftena.... är själv likadan, så vet hur det känns!

  • Brud73

    Lycka till imorgon, du kommer säkert tycka att allt slit är värt det när du får din toppendag imorgon!!

    Själv får jag våndas, stressas och vänta 8 dagar till innan det är min tur

Svar på tråden I morgon smäller det