• Gorgeousnes

Nagelbitare

Jag är en nagelbitare och vill inte. Har en månad kvar till bröllopet. Är det endast apotekets topp och väx som gäller eller vad?

• Svar på tråden Nagelbitare
  • Skumboll

Jag också. Jag har nog testat allt, även stopp och väx vänjer man sig vid.

Nu har jag mer än ett år kvar till bröllopet men bestämde mig för en månad sedan att nu får det f*n räcka. Så jag slutade, bara sådär, och visst har jag tagit till annat (blir mycket ätande istället tyvärr) men naglarna har vuxit på riktigt bra och är faktiskt väldigt fina redan. 

• Naive

Akryl/gelenaglar är det som hjälper med så pass lite tid kvar! Lycka till! 

• Vi2alltid

Instämmer med Naive! Det funkar och är snyggt på bröllopsdagen!

• cilla1973

jag är oxå nagelbitare och sa att ska jag vara fin om 1 år så f-n får jag sluta. Jag vet av erfarnehet att stopp och väx funkar inte för mig. Jag gick till Kicks och köpte "sally Hansen" Nailgrowth miracle.

Något man penslar på naglarna varannan till var 3 dag och det funkar. Lovar på 2 veckor så har jag fåt riktigt fina naglar och börjar redan bli ånga. Frst lägger jag på vanligt genomskinligt nagellack och sen detta ovanpå. Vips. naglarna växer så det knakar...:

• Gorgeousnes

Vill man bita på det eller? Smakar det illa?

• cilla1973

Smakar inget illa men naglarna blir lite hårdare och + att det är genomskinligt. Jag förstår vad du menar med nagelbitare för jag är likadan. Jag vet inte men är inte där med tänderna sen jag började med detta. Kan beror på att man ser resultat på en gång. Jag trodde inte att detta skulle funka och mina naglar var verkligen nedbitna men jag lovar...it´s working iaf för mig. Kostade 65 kr på kicks. Bättre än stopp och väx iaf.

• Pidis

Gjort Akrylnaglar och har helt slutat bita på naglarna
    Man känner sig jätte fin också.

Lycka till

Svar på tråden Nagelbitare