• galeas­en
    Äldre 9 Aug 14:05
    10154 visningar
    21 svar
    21
    10154

    Två Live - Grymt bra band!

    Hade ett helt fantastiskt bröllop i lördags (7/8 2010)!
    En helt underbar dag där allt var helt perfekt!!

    På vår bröllopsfest hade vi bandet "Två Live" och jag måste få bara få säga:
    De var helt grymma! Vi var 98 st på bröllopet och alla var i stort sett uppe och dansade hela tiden. Förutom då vi var tvungna att svalka av oss lite ...
    Ett toppenband som verkligen lever upp till förväntningarna.
    Alla gäster har kommenterat hur bra bandet var. De spelade mycket blandat, och som jag brukar kalla det "Sjunga med musik".

    Jag hittade bandet här på BT. Ni som redan har de inbokade - Grattis till er!
    Ni som funderar på ett kanonbra band som får alla på gott humör. Boka Två Live.

    Kram från en lycklig fru!!

  • Svar på tråden Två Live - Grymt bra band!
  • mikmon
    Äldre 9 Aug 14:23
    #1

    vad roligt, tänkte faktiskt boka dem till vårat bröllop:) Hur mycket tog de? Stämmer det att de tar runt 5000?

  • galeas­en
    Äldre 9 Aug 15:29
    #2

    Dom tog 6000 kr. Plus att de spelade vår sång som brudvals.
    Som ett plus är de supertrevliga att ha o göra med, vilket ju inte gör det sämre.

    Lycka till på ert bröllop!

  • MissWi­ldcat
    Äldre 9 Aug 15:45
    #3

    har de någon hemsida som man kan titta på?Vart är de ifrån förresten?

  • galeas­en
    Äldre 9 Aug 16:04
    #4

    Japp, man kan lyssna lite också på deras hemsida.
    tvalive.zoomin.se

    Vet inte exakt vart de kommer ifrån, men de håller till på västkusten iallafall. Vi hade festen i Kungsbacka, så hela Göteborg o Halland tror jag nog.

  • Motorb­ruttan
    Äldre 9 Aug 17:04
    #5

    Ska nog höra av mig till dem :)

  • Motorb­ruttan
    Äldre 9 Aug 23:26
    #6

    Nu har jag fått svar från bandet. 6500kr kommer dem ta om vi nu bokar dem


    det är verkligen valuta för pengarna

  • mikmon
    Äldre 10 Aug 00:28
    #7

    fick också det priset. Tycker att de har ökat på i pris ganska rejält sedan jag läste om dem för första gången bara, lite trist. Får se om vi tar dem, har fått två andra offerter där de bara tar 5000:-...

  • galeas­en
    Äldre 10 Aug 07:36
    #8

    Så är i efterhand hade jag lätt kunnat betala några tusen till! De kanske tar lite mer om de måste åka lite längre. Lycka till!

  • snart fru sörens­son
    Äldre 16 Aug 16:09
    #9

    Vad kul att höra!

    Vi ska ha dem september, ser väldigt mycket fram emot detta....

  • mica82
    Äldre 16 Aug 20:18
    #10

    åh nu längtar jag ännu mer till vårt bröllop! Vi bokade tvålive i september förra året :D


    Hur långa pauser hade de? Vi tänkte ladda ner egen musik som de kan spela i pauserna. Hur gjorde ni?

Svar på tråden Två Live - Grymt bra band!