• DOL

Morgonpigg supersnabb frisör?

Jag skulle sååå gärna vilja vara fin i håret på min bröllopsdag och har därför ett litet (eller stort för mig just nu) problem. Vi måste åka halv tio hemifrån, hur ska jag hinna få håret fixat innan dess? Min syster ska sminka mig så hon kommer hem och fixar det som tur är.

Någon som har några tips på snabb frisyr eller kan dela med sig av hur ni med dåligt med tid innan bröllopet hunnit med allt. Finns det frsiörer som kommer hem och fixar håret tidigt en lördagmorgon eller måste jag ta mig till en frisörsalong? Och går det att göra en snygg och hållbar frisyr på kort tid?

Det skulle vara så kul att för en gångs skull få lite ordning på håret och vara riktigt fin denna dag :)

• Svar på tråden Morgonpigg supersnabb frisör?
  • soon and very soon

när är bröllopet??

• soon and very soon

altså på dagen?

• soon and very soon

tog min frisör ca 1 timme att fixa min frisyr med lockar o ,klämmor o löshår.

• DOL

Vigseln är klockan ett men eftersom vi gifter oss på en ö så går färjan halv elva. Vi tänkte även hinna fotograferas innan eftersom färjan ändå går så tidigt.

En timme låter ju ganska snabbt. Bad du om en "snabb" frisyr eller blev det bara så? Jag har hört många som suttit hos frisören i flera timmar.

• soon and very soon

både och, vi känner varandra väldigt väl och hon är riktigt duktig, dels hade jag inte en extremt "bröllopig" frisyr. se gärna mitt galleri för att få ett hum.

• Uttan

Vart bor du då? Om man ska rekommendera någon menar jag.

• Nicossambo

Kan ni inte ta hälften av bilderna innan ni tar båten och resten på båten då borde du få lite mer tid hos en frisör.

• DOL

Vi bor i Stockholm.

Tyvärr går färjan halv elva så det är inte så mycket att välja på...

• DOL

Soon and very soon: Jättefin frisyr! Kul att det går att få en så fin frisyr på kort tid :) Jag ska också gifta mig i kort klänning föresten.

• soon and very soon

tackar!! vart går färjan ifrån??

• DOL

Vi bor i Hammarby sjöstad och färjan går från Dalarö till Ornö.

Svar på tråden Morgonpigg supersnabb frisör?