• Wifetobee2011

    Bröllop 1 januari 2011 ???

    Någon mer som funderar över / bokat datum för vigsel den 1 januari 2011?  Funderingar kring att det är nyårsdagen..... ?

  • Svar på tråden Bröllop 1 januari 2011 ???
  • mattiasFästmö

    det jag tänker sådär rent spontant att folk då antingen kommer vara bakis, eller att dom struntat i nyårskvällen för att kunna vara fräscha på ert bröllop. Jag skulle inte tycka något av dom var speciellt roliga om det var jag som var brud Då skulle jag nog hellre satsa på nyårsafton. men sen beror det ju helt på vilka kompisar ni har, om det är några som normalt kanske inte festar på det sättet på nyår så gör det ju inget. Om det tex är barnfamiljer och så kanske man inte räknar med att dom ligger med huvudet i toan på nyårsdagen menar jag


  • FramtidaFruSandberg

    jag håller med mattiasFästmö. Att ha bröllop 1/1 blockerar fler dagar än normalt. Att få gå på bröllop å nyårsafton skulle jag tycker var jättetrevligt men inte den 1/1. Då är dessutom de flesta inte lediga dagen efter (eller iaf inte om man jobbar som jag) så om ni tänkte ha fest mot kvällen så måste kanske folk gå tidigt

  • lyckligavera

    perfekt dag för bröllop säger jag som prrecis bokat kyrka och festlokal ;)

Svar på tråden Bröllop 1 januari 2011 ???