• tezz84­0
    Äldre 5 Aug 21:22
    5414 visningar
    18 svar
    18
    5414

    Kan han få ha skäggstubb eller ska man vara nyrakad?

    Min snubbe tycker bäst om att ha lite skäggstubb. Jag tycker också han e snyggast när han har 1-2 dagars stubb.. kan man ha det när man ska gifta sig eller ser det ovårdat ut?

  • Svar på tråden Kan han få ha skäggstubb eller ska man vara nyrakad?
  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 5 Aug 21:23
    #1

    det där tycker iaf jag att man gör precis som man vill. Om han känner sig fin i det så tycker jag att han ska ha det!


  • kikki kikki
    Äldre 5 Aug 21:23
    #2

    Min gubbe ska ha det för han klär bäst i det.

  • apan80
    Äldre 5 Aug 21:23
    #3

    Självklart kan han ha skäggstubb! Det ska min man ha.

  • Höstda­g
    Äldre 5 Aug 21:24
    #4

     


    kikki kikki skrev 2010-08-05 21:23:22 följande:
    Min gubbe ska ha det för han klär bäst i det.

    min med!

  • Äldre 5 Aug 21:24
    #5

    Min hade någon dags skäggstubb. Ser absolut bäst ut i det!! :^)

  • Lissie­84
    Äldre 5 Aug 21:28
    #6

    min med, det är snyggast!!!!! ser mer manligt ut =)

  • Motorb­ruttan
    Äldre 5 Aug 21:31
    #7

    Min kommer nog ha det med. Han ser mest vuxen ut då. Om han är nyrakad och har linser ser han ut som 16 :-S när han i själva verket är 23. 


    Det är eran dag och då får man se ut nästan hur som helst :p

  • SaCa
    Äldre 5 Aug 21:33
    #8

    Min blivande ska också ha det. Har nästan alltid mer eller mindre stubb i vanliga fall. Känner ju knappt igen honom utan det ;) Plus att han är väldigt snygg och manlig i det.

  • tezz84­0
    Äldre 5 Aug 21:34
    #9

    bra! då får han ha det =)

  • Enilem­mE
    Äldre 5 Aug 21:59
    #10

    Jag tycker oxå min blivande är snyggare i 1-2 dagars stubb, så jag försöker övertala honom till att ha det!!

  • Rapsbr­ud
    Äldre 6 Aug 14:24
    #11

    Motorbruttan: Haha det är likadant för min man, fast han är 31... Han ser kanske inte ut som 16 nyrakad, men bra mycket yngre i alla fall. Så de senaste åren har han alltid haft lite skäggstubb, så även på bröllopet i våras...

  • Mymlan­16
    Äldre 8 Aug 14:12
    #12

    Han ska ha det så att han trivs själv såklart!! =) Men min ska vara rakad, ser konstigt ut tycker vi med frack och skäggstubb. Typ diamanthalsband och frottesockar haha. Men man ska ha det så man själv känner sig bekväm.

  • aliina­5000
    Äldre 11 Aug 13:27
    #13

    min snubbe hade skäggstubb på förlovningsfesten och kommer nog att ha det på bröllopsdagen..


    han vägrar helraka sig... jag tänker... whatever he feels comfortable with... det är ju hans dag också

  • KatjaB
    Äldre 11 Aug 13:36
    #14

    Min man rakade sig dagen innan, så lite stubb var det. men han är väl inte så skäggig direkt så det syntes väl knappt


  • fruell­ie
    Äldre 11 Aug 14:00
    #15

    Det är snyggt! Min blivande ska nog också ha lite stubb ;)

  • moonli­ghtgir­l
    Äldre 28 Aug 22:26
    #16

    Ha ha ha, vad roligt att läsa alla era komentarer, jag känner igen mig. Min älskling ser så ung ut när han är helt slätrakad. Jag tycker att han ser manligare ut med lite stubb samt att han är såååå snygg o sexig i det...    =)

  • pernil­laochh­enrik
    Äldre 10 Dec 03:41
    #17

    2 dagars är ju sååå fint!

  • Äldre 10 Dec 06:54
    #18

    Min make rakade sig på morgonen, så vid vigseln så började han se lite orakad ut Flört
    Det växer som ogräs på hans haka. Så om han skulle varit helt slätrakad så skulle han behövt raka sig igen precis innan det var dags

Svar på tråden Kan han få ha skäggstubb eller ska man vara nyrakad?