• dart

Skor/Stövlar för vinterbröllop?

Vad har man på fötterna på ett decemberbröllop?

• Svar på tråden Skor/Stövlar för vinterbröllop?
  • lillalyckan

Jag ska ha pumps Kommer nog att bli lite kallt men det är smällar man får ta

• Lindahl

Jag kommer att ha ett par vita stövlar som jag redan har här hemme, men kommeratt byta till pumps i festlokalen...

• uppochhoppa

Bröllop i feb, vanliga vinterstövlar nr vi fotas o far runt, de syns inte då, o pumps när bröllopet börjar!

• zunzilk

UGGS? ;)
    När vi är utomhus för fotografering å snt har jag nog mina varma UGGS. :)
    I kyrkan och på festen kör jag nog på några fina bekväma klacka skor! :)

• min hemlighet

jag ska ha ett par vita stövlar när vi är ute och i kyrkan men sen blir det andra skor (sandaler eller pumps) när vi kommer till festlokalen

• lolloo

Vita sövlar va hittar ni det ... Me like :=)

• n alan

du kanske ska inte ta ''värsta'' promenaden till festlokalen, så då borde du ha pumps med tanke på att du kommer kanske inte att hinna byta skor så fort under tiden...

• elisabettan

Perfekt tråd, precis vadd jag letat efter!

• elisabettan

Fler tips?

Jag köpte dessa på e-bay http://i11.ebayimg.com/05/i/001/5b/f1/ef6b_3.JPG, men när jag fick hem dem visade det sig att jag har för tjocka vader och kan alltså inte ha dem. Trist, för de är såååå fina. Nu vet jag inte vad jag ska göra med dem........ Sälja kanske.

• Kattpoet

Duoboots  har stövlar som man kan beställa  efter sina vader knubbighet.

• J Mo
    elisabettan skrev 2010-09-17 23:30:43 följande:
    Fler tips?Jag köpte dessa på e-bay i11.ebayimg.com/05/i/001/5b/f1/ef6b_3.JPG, men när jag fick hem dem visade det sig att jag har för tjocka vader och kan alltså inte ha dem. Trist, för de är såååå fina. Nu vet jag inte vad jag ska göra med dem........ Sälja kanske.
    Dom var verkligen jättesnygga! Hur mycket kostar de och vilken storlek är de? (Om du vill sälja kanske jag är intresserad...)
  • elisabettan

Kattpoet skrev 2010-09-18 09:58:13 följande:
    Duoboots  har stövlar som man kan beställa  efter sina vader knubbighet.

TACK för tipset. SKa genast kolla in.

• Kattpoet

Jag älskar mina där ifrån.  Dyra men värt varenda öre, jag älskar dem.

• zunzilk

köpt ett par supersköna svarta stövlar, vadhöga. Riktigt snygga var det . Svarta skinnstövlar. lite dyra men jag ser det som en investering. :)

• sjuttiosexa

Jag har köpt ett par vita stövletter som jag ska både under fotografering o vigseln eftersom det är 6cm klack på dem & jag känner mig själv rätt så under middagen blir det foppa tofflor, de passar mina fötter utmärkt!! Kommer antagligen inte kunna på flera dagar efteråt. Jag har redan köpt dem så det blir till att träna på att gå i dem lite varje dag innan nyår för att skona fötterna lite iaf! ;-D

• dart

Sjuttiosexa!
    Vart har du hittat vita stövletter med klack?

• sjuttiosexa

Idag fick jag mina vita stövletter som jag vann på tradera!! ;-D de är från din sko så jag har nog verkligen gjort ett mega fynd!! de är skit snygga o passar mina fötter perfekt. Sköna att gå i & inte speciellt svårt eller jobbigt för fötterna heller!

Svar på tråden Skor/Stövlar för vinterbröllop?