• AnkiochJanne

    Färgtema Svart och mörkrött.....

    Vi ska gifta oss den 30 oktober i år.....
     Färgtemat som vi (jag) har valt är svart och mörkrött....
    Våra kläder går i samma tema och jag vill att allt annat ska ha samma färgtema...
    Inbjudningskorten var/är svart med mörröda detaljer och lite guld i form av våra initialer A och J.

    Funderar nu på hur dukningen ska se ut...

    Har ni några bra förslag???

    Vill även hitta en gullig tårtdekoration....

  • Svar på tråden Färgtema Svart och mörkrött.....
  • AnkiochJanne

    Vet var jag kan få tag på detta BILLIGT????
    Vår budget är inte stor.... ;)

  • ollasulrika

    vi köpte svart decorväv på panduro till vårt bröllop... det blev grymt snyggt.

  • Emma811

    Jag ska använda organzapåsar i vår temafärg. Jag hittade dem på www.diadema.se och jag tänker fylla dem med hjärtformade praliner. Något för gästerna att mumsa på!

  • ClaraH

    Vita dukar, svarta löpare med rönnbär på. Men de kanske man inte kan få tag i då. Alternativet kan ju vara röda rosenblad som strös ut. Löparna kan vara tapet med något snyggt mönster på.

    Röda dukar och servetter känns lite julvarning för mig, men annars har vi också tänkt på rött svart och kanske silver, dock inte i våra kläder.

  • AnkiochJanne

     


    ollasulrika skrev 2010-08-01 17:02:33 följande:
    vi köpte svart decorväv på panduro till vårt bröllop... det blev grymt snyggt.

    Jag har oxå tänkt använda mig av det!!! Funderar på att köpa Knoppalakan från Ikea och färga dom röda och sen ha dekorväven som en löpare....
    Tror att detta kan bli snyggt!!

Svar på tråden Färgtema Svart och mörkrött.....