• classy

    Melody skor, Matildas fest

    Någon som vet??

    Jag är inne på Matildas fest hemsida och kikar på skor. Det står att mna kan välja färg etc samt prova skorna i butik.
    Vart ligger denna butik undrar jag då?
    Har googlat och hittat en i Sundbyberg men förstår inte riktigt om det är själva skrädderiet...
    Någon som har handlat, provat etc härifrån?

    Har provat ringt både mobil och butiksnummer. Inget svar...

    Tacksam för lite hjälp...

  • Svar på tråden Melody skor, Matildas fest
  • classy

    Tillägg.
    Har även mailat och inget svar.
    Kanske sem.stängt... (?)

    Var mest också lite nyfiken på om någon har handlat och hur det funkade?

    Vickymb: Hur gick du till väga? Funkade allt som det skulle?

  • n71s

    Hej! Mejan som äger Matildas fest har semester.  men kolla upp hennes facebooksida. Där e mer upp to date info!!

  • Vickymb

    Aha...ja då har hon tydligen semester.

    Ja beställde mina skor där och jag fick dom efter typ två veckor eftersom dom hade den skon i min storlek på lagret i Kina. Jag beställde dock en halv storlek större än vad jag brukar använda och dom sitter perfekt och kommer dim även göra om foten "sväller lite" under kvällen..
    Jag är såååå nöjd med mina skor...dom är så grymt snygga =)

    Lycka till ;)

  • classy

    Ååå, tack för info båda två!!  :)

    Har dom även halvstorlekar?? Hur bra som helst!! Jag har ca två månader kvar så då lär dom väl hinna komma samt retuneras om det blir något knas...

    Toppen! Nu ska jag med köpa skor... :)

  • Matildes

    Butiken ligger på Sturegatan 23 i Sundbyberg, men heter nåt med handarbeten.. Står dock en brudklänning i skyltfönstret också så man hajar ändå ;)

    Jag beställde både klänning och skor därifrån, Gav henne bara längden på min fot som jag mätte själv, valde sko och färg. Dom är ursnygga och jag älskar dom! Men jag har har oerhört platta fötter så självklart var de lite stora över foten där fram, men det är alla skor på mig. Så jag ska själv limma in nåt slags ilägg för att få foten högre upp hehe..

    Hon skulle ha semester hela juli vad jag vet, så hon borde vara tillbaka i morgon. Bara att beställa på tycker jag :)

    Är förstås jättenöjd med min klänning också ;)

  • FramtidaFruSandberg
    classy skrev 2010-08-01 10:27:11 följande:
    Ååå, tack för info båda två!!  :)Har dom även halvstorlekar?? Hur bra som helst!! Jag har ca två månader kvar så då lär dom väl hinna komma samt retuneras om det blir något knas...Toppen! Nu ska jag med köpa skor... :)
    så vitt jag vet har de inte halvstorlekar
  • mittid

    Du kan måttbeställa skorna; längd/bredd, och mitt råd är att mäta båda fötterna nogrant. Jag beställde av henna och jag är 100% nöjd både med skorna och med servicen!

  • lillalyckan

    Jag var inne där för en vecka sen och köpte underkjol så då var det inte semesterstängt


  • Matildes

    Semesterstängt har dom inte, men Mejan som är huvudansvarig för bröllopsbiten har haft semester. Men det finns ju annan personal där som jobbat :)

  • FramtidaFruSandberg

    mejan är tillbaka igen. Jag var där idag och beställde ett par skor

  • ElinoMartin

    Jag har beställt sådana från nätet, pernillasbrudbitik.se, och är SUPERnöjd!! :) De är galet fina och toppensköna, verkligen! Beställde min vanliga storlek, och extra breda, klackhöjd 6,5 cm. Kommer inte ens behöva gå in dem! Tog dock ett bra tag att få dem 5-6 veckor...

  • classy

    Skor inköpta!

    Sååå nöjd med skorna, priset och servicen!

    Tack alla för hjälpen och tips.

Svar på tråden Melody skor, Matildas fest