du har ju hotellet nere vid handenterminalen med...minns inte vad det heter, Hotell Najaden?
Villa Junibacken känner jag dem som bor där. Det är deras privata hem, jag har varit på flera bröllop där. Men om ni bara är 20 personer så kan man nog vara på undervåningen kanske, vet inte om någon bor där längre? Jag tror (men det är bara mina egna tankar) att de bl.a startat företaget för många bekantas bekanta osv utnyttjade dem och hade fest där mer eller mindre gratis.
Det är i alla fall väldigt fint hemma hos dem, stora fönster med utsikt mot vattnet och veranda. De har en fin flygel hemma oxå. Ljus och fin inredning, familjärt för ett bröllop på 20 personer.
Min man säger att han inte är imponerad av systrarna sisters. De fick mat därifrån på nån konferens med jobbet och det var snålt och så där gott. Han tycker de är bättre på Paus.
Men du kan väl ta en catering firma mer innifrån stan om du skulle behöva, de kan väl åka en liten bit?
Sen har jag sett att den där nya restaurangen har nån festvåning...den som ligger där vid hjältevadshus eller vad det heter...breve pizza hut tror jag - vet dock inget om hur den restaurangen är men det kanske någon annan vet.