• quilla
    Äldre 22 Jul 17:20
    5424 visningar
    38 svar
    38
    5424

    Uppsalabröllop 2010 juli-december

    JULI:
    Serafine 17/7
    Tina86 17/7
    Uppsalabrud2010 17/7
    quilla 24/7
    bröllop i Uppsala 2010 31/7
    Miacia 2010 31/7 prel

    AUGUSTI:
    Sörön10 7/8
    Linaaa 14/8
    bröllop 21aug 2010 21/8
    Sommarbrud2010 21/8
    DoJ 28/8
    Malls 28/8

    SEPTEMBER:
    sanna2010 18/9
    FruHögstadius 25/9

    OKTOBER:
    Kebaros 16/10

  • Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 juli-december
  • quilla
    Äldre 22 Jul 17:23
    #1

    Jaha, precis när jag ska svara på alla bra tips jag fick är tråden stängd. Men här är en ny. Tack för tipset om Creative Make Up. Var där och provsminkade och blev SUPERNÖJD. :D :D Två dagar kvar till bröllop här och allt verkar fixat. Frågan är var man ska äta lunch bara, med klänning och allt fixat. Vill ju inte söla ner den!

  • Äldre 22 Jul 17:26
    #2

    Vad kul att du är nöjd!! =) Är det David? Jag har aldrig känt mig så fin som efter att han varit på mig och kladdat! ;) Iaf inte fram tills jag träffade min sminktjej som ska göra mig då! Men jag ska ju inte vara här på bröllopet. 


    Roligt med två dagar kvar!! Hur känns det?? 


    Jag funderar på att göra ett förkläde av en sopsäck! Kanske bäst! =)

  • Äldre 22 Jul 20:48
    #3

    Gaaahh! Hade nästan bokat solist! Allt var typ klart. Då kliver hans fru in och säger att han inte kan ta några gig då, för han ska själv gifta sig i augusti så han måste ha helgerna fria för ev. svensexa... =( 


    På't igen bara. Suck! 

  • quilla
    Äldre 24 Jul 07:23
    #4

     


    Sörön10 skrev 2010-07-22 17:26:11 följande:
    Vad kul att du är nöjd!! =) Är det David? Jag har aldrig känt mig så fin som efter att han varit på mig och kladdat! ;) Iaf inte fram tills jag träffade min sminktjej som ska göra mig då! Men jag ska ju inte vara här på bröllopet.  Roligt med två dagar kvar!! Hur känns det??  Jag funderar på att göra ett förkläde av en sopsäck! Kanske bäst! =)

    jaaa idag är det dags. Känns mycket bra. :) T.o.m. sol verkar det bli, trots skiftande prognoser in i det sista.

    Smart med sopsäck! Mamma har fixat förkläden, sådana man har inom äldreomsorgen.

    Japp det är David! Helt fantastisk var han verkligen! Blev mycket bättre än jag någonsin tänkt mig.

    Störigt med solisten, blä... man måste väl kunna boka in sig på någonting en enda dag, så kan de svensexa någon annan dag... Tror knappast att man brukar bli kidnappad från t.ex. sitt jobb i vanliga fall.

  • Äldre 24 Jul 10:31
    #5

    DU SKA GIFTA DIG IDAG!!! =) Roligt roligt! Hoppas du får en underbar dag! 


     


    Såna förkläden är ju jättebra! =) Lite smidigare än sopsäckar också! haha! Får nog ta och be mamma fixa några också! Hon jobbar också inom den branschen! =)


    Roligt att du gillar David! =) 


    Jag hoppas verkligen att hans svensexa är den dagen (sångarens alltså!) annars blir jag lite sur.. 


    Min karl är iväg just nu, as we speak! De blir ett väldigt litet gäng dock. Semestertider. Lite synd, men hellre kvalitet än kvantitet! =) 

  • Äldre 24 Jul 14:12
    #6

    Om det är nån (nu kanske det inte är några gamla brudar kvar här men jag testar) som vill bli av med ett vitt paraply efter eventet (och innan 7/8) är det bara att hojta till så kan jag hjälpa till! :)

  • Linaaa
    Äldre 24 Jul 21:18
    #7

    Oj ny tråd, missat det! Quilla, hoppas att du fick en helt underbar dag. Vädret började ju fint men där jag är just nu är det regn. Hoppas det är bättre i Uppsala-


    Vad kul att du var nöjd med David. Jag har ju oxå bokat honom. Har dock inte bokat in nån provsminkning, tror ni att det behövs?


    Idag har jag suttit hela dagen o pillat med festhäfte, budget, vinval mm. Känns verkligen som att det närmar sig.

  • Äldre 24 Jul 21:26
    #8

    Nope, regnar här också! =( Trist, så jag hoppas ni är inne i en bra lokal och slipper drabbas! =) 


    Haha märks att jag har tråkigt och är handlingsförlamad! Suttit framför dator hela dan! Borde göra något! Kanske färga rötterna? =)

  • Linaaa
    Äldre 24 Jul 22:08
    #9

    Hehe, även jag har suttit framför datorn nästan hela dagen. Sitter ute i en sommarstuga utanför Norrtälje. Med detta väder finns det inte så mycket att göra. Nu söker jag efter tårtställningar. Är det någon här som har att sälja? Vi gifter oss 14 aug så det är om nån har o gifter sig innan oss.

  • Äldre 24 Jul 22:27
    #10

    Jag har köpt en, gifter mig helgen före dig! 


    Har köpt en sån här:


    http://www.erbjudande.nu/product.php?id_product=15


     

Svar på tråden Uppsalabröllop 2010 juli-december