• FamHermansen

Min frisör har blivit akut sjuk!! Jag behöver hjälp i Göteborg!!

Hjälp! Jag är tokstressad nu!

Jag ska gifta mig den 7 Augusti och behöver hjälp med att hitta en ny frisör eller stylist som kan göra mitt hår på bröllopsdagen! Hon som skulle göra det har blivit akut sjuk och kommer inte att kunna då. Någon som kan tipsa om någon bra frisör i Göteborg eller utanför?

Så tacksam för svar!!

mvh/Frida

• Svar på tråden Min frisör har blivit akut sjuk!! Jag behöver hjälp i Göteborg!!
  • FamHermansen

Är tacksam för svar.

• Brautchen

Hör med Kristin Brulay. Hon är jätteduktig stylist och skall göra hår och smink för mig.

www.kristinbrulay.com

Lycka till!

• LoveA

Jag kan tipsa om Roger på salong Linq, han gjorde mitt hår i lördags och jag blev så nöjd.

www.linq.nu

• Motorbruttan

Hör av dig till Hårslingan i Partille. Henne ska jag själv gå till för min uppsättning.

Hon heter Marie och har tel.nr. 031-445955

• lovvydovvy

Eva på Tor och Freja är jättebra!

• mica82

Brautchen skrev 2010-07-19 16:17:32 följande:
    Hör med Kristin Brulay. Hon är jätteduktig stylist och skall göra hår och smink för mig.www.kristinbrulay.comLycka till!

Hon ska fixa mig med! Så himla trevlig och grymt duktig! ska hem till henne på onsdag och prata styling :)

• SueAnne

Noblesse är duktiga men ganska dyrt.

Marlene på Salong Härligheten i Mölndal är otroligt duktig om du vill ha något mer klassiskt, jag trivs väldigt bra med henne och hon förstår alltid precis vad du vill ha.

Svar på tråden Min frisör har blivit akut sjuk!! Jag behöver hjälp i Göteborg!!