• sun moon

caketopper

Söker efter någon fin caketopper till tårtan. Finns det någon här som har tips på hemsidor? Lite sugen på akrylhjärta med våra namn men de sider jag har hittat är bara i usa och de verkar inte skicka till sverige.. 

Vi vill ha något annorluna på tårtan, inga vanliga brudpar och inga "humor-brudpar" 

Vad sk ani ha på tårtan? 

• Svar på tråden caketopper
  • starfish

vi har köpt en willw tree caketopper.
    fick hem den idag och den var jättefin:) kolla på vildaanglar.se eller i mitt bildgalleri:)

• Cherrygirl

Åhh jag letar efter precis samma sak.. det enda jag hittar är akrylhjärtan ifrån ebay.. och då är ju frakten dubbelt så dyr som själv hjärtat och det känns lite ovärt..

• fryser

vi beställde från festingen.se o är jätte nöjda o hon var så trevlig när jag ringde o hade lite frågor.

• johanna olsson

Hej kan också rekomendera festingen eller också sweeties... Super fina! beställde från både och blev super nöjd till sist blev det den från festingen.se.

• cuppycake

sun moon skrev 2010-07-15 20:31:06 följande:
    Söker efter någon fin caketopper till tårtan. Finns det någon här som har tips på hemsidor? Lite sugen på akrylhjärta med våra namn men de sider jag har hittat är bara i usa och de verkar inte skicka till sverige..  Vi vill ha något annorluna på tårtan, inga vanliga brudpar och inga "humor-brudpar"  Vad sk ani ha på tårtan?
    om du tittar på cake4hire på youtube, killen gör såna där namn eller motiv gjord på cellplast likande material som man kan använda på tårta. du kan fråga honom om ahn kan göra ert namn. han verkar vara snäll o trevlig. Om han gör deet kommer det säker inte kosta så mycket. för den väger nästan ingenting ju. på en av hans video visar han hur han gör det.
  • RockTroll

Om du hittar i USA har du kollat ebay? finns ju mängder av företag där som skickar till sverige. Jag ska köpa cake topper på ebay :)

• RockTroll

Vi ska förresten ha ett skelett brudpar :P

• Cherrygirl

4everUrs skrev 2010-08-04 12:39:43 följande:
    www.dinbrollop.seDär har dem flera modeller av caketoppers med bra priser.

De hade ju bara 3st caketopper ju...

• Höstdag

Vi har beställt vår från ebay. Köpte den i fredags, fick ett mail i måndags att paketet har skickats. Så nu hoppas vi att det dyker upp ngt roligt i brevlådan innan veckan är slut!

• miaik

IKEA har en liten,liten hjärtram som man kan sätta in bilder i, eller skriva ut på OH-papper så att det blir nästan som ett akrylhjärta? Kanske värt att testa? Det kostar typ 49 kr.

• cuppycake

sun moon skrev 2010-07-15 20:31:06 följande:
    Söker efter någon fin caketopper till tårtan. Finns det någon här som har tips på hemsidor? Lite sugen på akrylhjärta med våra namn men de sider jag har hittat är bara i usa och de verkar inte skicka till sverige..  Vi vill ha något annorluna på tårtan, inga vanliga brudpar och inga "humor-brudpar"  Vad sk ani ha på tårtan? 

Har du tittat på cake4hire video på youtube? om du är intresserad o ha cake topper som han tillverkar själv kan jag beställa för dig. jag har skrivit mejl till honom och han var jätte snäll. Man får massa tips från honom när det gäller design på tårtor och osv.

• sun moon

hm.. men den vi egentligen hade tänkt köpa på den sidan kostar nu 624kr istället för 499kr :P 

Vilket blir 468kr.. visst en liten liten rabatt. Lite surt när de höjer priset och efter det sätter 25% bara för att man ska tro att det är billigt..

Svar på tråden caketopper