• Gorgeo­usnes
    Äldre 13 Jul 14:52
    4617 visningar
    37 svar
    37
    4617

    Vi som gifter oss 11/9 2010

    Hittade ingen tråd för detta datum.


    Hur många är vi?


     

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 11/9 2010
  • tingel­ing11
    Äldre 13 Jul 17:01
    #1

    Hallå hallå! Jag är en av oss =)

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 13 Jul 17:03
    #2

    Yes!


    Var när hur?


    Hur mkt har du kvar att planera?

  • tingel­ing11
    Äldre 13 Jul 18:14
    #3

    Vigseln äger rum i Malma kyrka och festen på karmansboherrgard.se =)

    Har inte så mycket kvar att planera egentligen. Nu är de bara grejer kvar att göra som bordsplacering, bordsdekoration, sy in klänningen, hämta ringar, träffa prästen etc. Sånt där smått och gott bara... 
    Så själva planeringen är nog klar om de inte inträffar nå oväntat så man får styra om något :S

    Hur går de för dig? Hur kommer ni ha de?

    Kul att du startade tråden!

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 13 Jul 18:30
    #4

    Vi ska kolla på lokal på fredag haha.


    Vi fick klart kyrkan för en månad sedan. Har provat boka i över ett halvår. Men det är ingen "vigselkyrka" så därför har det blivit så här.


    Har provat klänning en gång hittade ingen.


    Ska kolla på papper till inbjudningar imorrn osv. Boka catering, personal, hitta tårta. Planera vad vi ska handla för alkohol.


     


    Gifter oss i Adolf Fredriks kyrka.


    Roligt att se vilka som gifter sig samma dag :)!

  • Snigel Bee
    Äldre 13 Jul 19:18
    #5

    Vi gifter oss också den dagen! :P

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 13 Jul 19:22
    #6

    Yay! Var när hur @Snigel Bee?

  • Snigel Bee
    Äldre 13 Jul 19:23
    #7

    Domkyrkan i göteborg kl 14!! :P Sen en liten fest efter sen iväg på resa redan dagen efter! :P

  • PM2010
    Äldre 2 Aug 22:28
    #8

    Samma här - vi ska ha ett borgerligt bröllop med bara familjemedlemmar. Visste inte riktigt om datumet var "ok" med tanke på historien men sen vi väl bestämt oss så har det känts perfekt!


    Hur går det för er andra med planeringen?


    Vi håller precis på att spika menyn och ska försöka få en provsmakning snarast. Klänningen ska sys in om ett par veckor, ringen och buketten är beställda. Det börjar helt enkelt falla på plats...


     


     

  • Sara och Micke 2010
    Äldre 2 Aug 23:30
    #9

    Jag och min blivande gifter oss också då! :D Och vi har väldigt mycket kvar..... jag har inte ens en klänning ha ha, men jag skall träffa sömmerskan på fredag! :D

  • Electr­icFeel
    Äldre 2 Aug 23:40
    #10

    Vi gifter oss 11/9!


    Vi har valt en borgerlig vigsel i en mysig lokal i Vasastaden tillsammans med närmsta släkten och vännerna. Längtar!


     


    Det mesta är klart, håller på att handskriva alla menyer nu haha känns lite överambitiöst nu med facit i hand men jaja ;)

Svar på tråden Vi som gifter oss 11/9 2010