• Tjena

Hämta tårtan dagen innan...

Har hela tiden varit inne på att tårtan ska hämtas samma dag men så såg jag i någon "att göra lista" att det stod på dagen innan. Men är inte tårtan godast om det är samma dag? Fast iofs gör de väl den dagen innan kan jag tänka mig. Hur ska ni göra? Hämtas den dagen innan kan man ju ta det själv.

• Svar på tråden Hämta tårtan dagen innan...
  • Trasan99

Vi fick den levererad samma dag, skönt att kunna släppa den biten. Dock levererades den för sent, så att vi fick be dem stänga dörren på väg in till vigseln...

• Thinkerbelle

Hei!

Jag undrar også på detta, da vi gifter oss på midsommardagen 2011, og såvidt jag forstår så får man inte nogot levererad på midsommardagen:)

• MaddeåMats

Jag hade pratat med konditorn som ska göra tårtan vad de tycker, det kanske varierar fråån tårta till tårta hur väl de håller sig?

• F l i c k a n

Vi får våran levererad av konditiorn samma dag, vilket jag tycker är en stor fördel!

• Katarina Michael

Samma här, samma dag som bröllopet, vår bygger till och med de sista på plats hemma hos oss (där vi ska ha bröllopet)

• Rosvägen

Det beror på tårtan och plats i kylskåpet, temperatur:)
    Jag dekorerade 2 tårtor som jag hämtade dagen innan.. det var inga problem!
    Men det var bara två vanliga White Lady..
    Konditorn borde veta bäst.. Lycka till!

• Tjena

Ja det är klart, de borde ju veta bäst:) Vi ska ha vanlig konditori tårta... ingen bröllopstårta men man ska ju ha plats också hehe.

Svar på tråden Hämta tårtan dagen innan...