Duvanders i Kristianstad? Hur är deras tårtor?
Jag har hittat lite olika info om dem. På något ställe står det att det kostar 37:- per bit och på ett annat att det kostar 50:- per bit. Viss skillnad!
Hur är deras tårtor. Har aldrig smakat dem?
Jag har hittat lite olika info om dem. På något ställe står det att det kostar 37:- per bit och på ett annat att det kostar 50:- per bit. Viss skillnad!
Hur är deras tårtor. Har aldrig smakat dem?
Hej!
Jag gillar deras tårtor, dom har ett stort utbud av fyllningar. Jag ska ditt på lördag för provsmakning.
Duvanders gör väldigt goda tårtor även om jag inte smakat jättemånga. Min kusins bröllopstårta kom från Konditoi Fantasi och de gör väldigt goda tårtor de också.
Duvanders gör jättegoda och fina tårtor. Det bästa med Duvanders är att de är väldigt trevliga och lyhörda.
Lycka till!
Vad kostar tårtor egentligen?
Vad jag hört så ligger priserna mellan 30-50 kr per bit beroende på var du beställer dem ifrån.
Duvanders bröllopstårtor ska var fina, bara hört bra om dem.
Duvanders är ju gammal välkänt bageri och som alltid hållt högstandard.
Sebastiána-Såg att du gifter dig i Hässleholm. Jag är därifrån och tyckte det var spännande att höra vart ni ska gifta er? =)
Jag ska tala om hur det går och vad det kostar. Jag bor i kristianstad men gifter mig i maglehem den 4 September. Är det något annat du undrar så kan jag passa på att fråga.
Hej!
En tårta kostar 49:- per bit med provsmakning. Vi fick prova ca 11 olika tårtor och han berättade om hur dom kunde kombineras (dom flesta va riktigt goda) man kunde även få dom flästa laktos, nöt och glutenfria. Vi fick kolla på bilder med olika derationer och tårttyper. Tårtställning kunde man få låna och den kunde man hämta innan, om man ville dekorera den. Skulle lämnas tillbaks inom en vecka, han sa inget om depositio. Kylbox fanns också att låna men han sa att den inte fick plats i en vanlig bil så vi valde att dom kör ut med den och det kostade 300:- + 50:- milen. Och man får en faktura hem hem.
Hoppas att du fick svar på dina frågor.
Jag menar, deras tårtor kostar annars under 26:-/bit. Vi vill ogärna betala det dubbla. Om vi tycker att deras vanliga tårtor är tillräckligt goda borde vi kunna få dem till ordinarie pris och ev betala deposition eller hya för tårtställning (det kan ju ingå i de 49:-/bit).
'hyra' ska det vara. Skillnaden för oss skulle bli ca 1350:- och det kanske är det de skulle ta för lån av kylbox och tårtställning.