• CeciliaA

Festlokal till 30-års fest, tips någon? (Stockholm)

Hej alla!

Min käresta fyller 30 i början på september och han önskar sig en stor fest för sina vänner. Tycker det är jättesvårt med lokal var man kan vara utan att det kostar en förmögenhet.

Tror festen kommer vara på ca 50-75 personer och det är fördel om det finns ett kök som man kan låna och om det finns möjlighet att äta på plats. Lokalen får gärna ligga i city eller söderort då vi själva bor i Stureby, Enskede.

Finns det någon snäll själ här med tips?

Tack på förhand!
    //Cissi

• Svar på tråden Festlokal till 30-års fest, tips någon? (Stockholm)
  • CeciliaA

Det stod inte så mycket om lokalen och fanns inga bilder, vad kostar den att hyra och var kan man se bilder?

mountainleaf skrev 2010-07-05 10:45:03 följande:
    www.parkfolketshus.nu/Där ska vi har vår bröllopsfest om två veckor.De är helt underbara och det är prisvärt och passar era krav tror jag..

• melondoft

sök på www.bokalokal.se så kan du skriva in vad ni har för önskemål så kommer det upp förslag och så kan man få offerter från olika ställen. :)

• mountainleaf

CeciliaA skrev 2010-07-05 13:27:42 följande:
    Det stod inte så mycket om lokalen och fanns inga bilder, vad kostar den att hyra och var kan man se bilder?  

Bilder kan bli svårt men de har ju öppet hus på onsdagar mellan 18 och 19 så kila förbi vettja. Ring först så de vet att ni kommer...
    Jag betalar 7500 i hyra för hela stället hela helgen men det lär ju inte kosta såå mycket för er om du bara ska ha en dags fest.
    Det är en jättefin anrik och K-märkt hus. 

• Gorgeousnes

Vad ingår i dom 7500? Hur länge får ni festa där?

Bord stolar, porslin? Ni får stå får dukar och sånt själv eller?

• mountainleaf

Vi har lokalen mellan fredag och söndag. Vi får hålla på med musik till 01 och alla ska vara ute 01.45..tycker det är ganska lagom för oss eftersom det blir en lång dag.
    Bord ingår men man kan hyra dukar och porslin för en peng.
    Bättre du ringer dit själv, Malin har iaf semester men hon har en ersättare.

• Gorgeousnes

Det är för tidigt för oss :(. Ska ha fest till 3 :)!

• mountainleaf

Då får du leta lite till;)

Svar på tråden Festlokal till 30-års fest, tips någon? (Stockholm)