• Bride in leather

    Snygg bil i Skåne?

    Jag har varit i kontalt med BFM men de känns inte alls seriösa.


    Någon som känner någon med en snygg bil?


    Eller har andra tips?

  • Svar på tråden Snygg bil i Skåne?
  • Miss Giggle

    Vi ska åka en gammal fin amerikanare Han som har den bor i Malmö området. Av intresse?

  • bridesilly

    vi hyrde av bfm och det var inga problem alls. allting klaffade perfekt under kontakt och under själva bröllopsdagen. men men det kanske är olika vart man bor?

  • Bride in leather

    Nu fick vi napp där men vet när jag letade till brorsan där på säkert 10 bilar så fanns inga inne

  • bridesilly

     


    Brallis2010 skrev 2010-07-06 14:29:49 följande:
    Vi bokade våran bil via Bfm för bröllopet 28/8 men vi bokade i februari för att få just en sådan bil vi ville ha.Testa att kolla på Blocket, där vet jag folk som sätter ut annonser om just bilar.

    ja precis, det är som allt annat som har med bröllop att göra. var ute i goood tid.

  • Jaguar1964

    Är själv med med min Jaguar hos Bilförmedlingen och jag har mycket bra kontakt med dem, så nog är de seriösa allt.

    Lycka till

  • Flotten

    Skåne mer exakt var? Finns många fina bilar men var vill du att den skall finnas?

  • Skånebrud

    Hej,

    Vi hyrde en nyare porsche cab genom www.bfm.nu att köra själv och den killen som hade bilen var verkligen superproffsig, dök upp när vi hade avtalat och försvann sedan tills det var dags att hämta bilen. Då vi ville köra själva så fanns det inte några andra i Skåne att vända sig till...

Svar på tråden Snygg bil i Skåne?