• Katari­na Michae­l
    Äldre 30 Jun 22:42
    5248 visningar
    4 svar
    4
    5248

    Var hittar jag kostym i Malmö????

    Var hittar jag kostymer i Malmö?


    Är inte intresserad av Dressman och liknade utan lite dyrare för runt typ runt 5000kr, sen bryr vi oss inte om märke utan är ute efter en kvalitets kostym.


     


    Tack!!!

  • Svar på tråden Var hittar jag kostym i Malmö????
  • annnat
    Äldre 30 Jun 23:02
    #1

    Kanske MQ kan ha något annars är det Marty men de kanske är lite dyrare

  • Katari­na Michae­l
    Äldre 1 Jul 08:43
    #2

    Marty ska vi ta en titt i.


     


    Någon annan som har tips?

  • Miss Giggle
    Äldre 1 Jul 09:00
    #3

    Vi har köpt kostym på marty till maken. En tiger som gick på typ 4500  kr, utan skjorta dock. MEn de var väldigt hjälpsamma och duktiga. Visste vilka modeller som satt snyggt på olika kroppstyper och så.
    Sen bjussar de på upplägg av byxorna. Vi komemr även ta in en del i ärmslutet och de tog bara 300 kr för det.

    När han köpt en vinterrock i höstas och vi la upp ärmsluten så kostade det 700 kr så 300 kr tycker jag känns rätt så hyftsat!

    Lycka till!

  • Katari­na Michae­l
    Äldre 1 Jul 09:06
    #4
    Miss Giggle skrev 2010-07-01 09:00:26 följande:
    Vi har köpt kostym på marty till maken. En tiger som gick på typ 4500  kr, utan skjorta dock. MEn de var väldigt hjälpsamma och duktiga. Visste vilka modeller som satt snyggt på olika kroppstyper och så. Sen bjussar de på upplägg av byxorna. Vi komemr även ta in en del i ärmslutet och de tog bara 300 kr för det. När han köpt en vinterrock i höstas och vi la upp ärmsluten så kostade det 700 kr så 300 kr tycker jag känns rätt så hyftsat! Lycka till!
    Vi har sagt 7000kr totalt på han kläder men har en buffert på några tusen till om de skulle behövas. Så 4500kr plus 1000kr är helt innaför budgeten. Så Marty kommer vi absolut gå inom idag.

     


    Tackar för tipsen!

Svar på tråden Var hittar jag kostym i Malmö????