Hej Christina!
Jag har inte varit där på nästan 30 år, men vi gifte oss i Bromma kyrka och hade bröllopsmottagningen i Sjöpaviljongen. Det var den 25 augusti 1973. Vi hade dubbelbröllop ihop med min syster och hennes man. Vi är fortfarande gifta och det är min syster och hennes man också.
Det var en härlig stämning vid mottagningen och mycket folk som du förstår. Det var ju från tre olika håll. Vädret var fantastiskt den dagen och service, mat och allt var jättebra! Men, som sagt, det är längesen...
Tänkte detta kunde inspirera dig lite, vilket ställe ni än väljer när ni gifter er.
Är uppväxt i Bromma, men flyttade till Skövde strax efter bröllopet -73. Vi har två vuxna flickor (min syster och hennes man har också två vuxna flickor). En av våra bor i Skövde och är själv gift sedan fem år. Den andra bor i Göteborg och är förlovad.
Jag arbetar på Volvo Powertrain i Skövde (personalansvarig) och min man är på Volvo Personvagnar (kvalitetsansvarig). Han är från Dalarna, men gick på KTH i Sthlm. Det var då vi träffades.
Lycka till!!
önskar
Agneta