Han är helt emot hairextensions
Nu fick jag ett litet dilemma.... har alltid tänkt att ha hairextensions på mitt bröllop.
jag har mycket tunnt skandinaviskt hår och de växer aldrig nedanför axlarna. så jag har drömt om en hairextension länge men väntat till stora dagen.
Min M2B är helt emot sånt. alltså emot allt som är fejk. han vill ha äkta vara och att jag ska se ut som jag alltid gör, för jag är som vackrast då säger han, gulligt men nu vet jag inte hur jag ska ha mitt hår!
Jag har en frisör som ska sätta upp håret på mej på stora dagen men jag måste ju veta hur jag vill ha det! Kan man göra en fin uppsättning men mitt hår?? men jag har ju inte så mycket hår att sätta upp om inte det ska se ut som att jag har kort kort hår när allt försvinner i klämmor och spännen osv...
Kan jag har det nedsläppt och bara locka till det lite kanske? jag ska ha slöja och krona under vigseln....
kanske skönast att vara naturlig, billigare också! Jag kan också hålla med honom lite om att de är fejk. Och förstå att han vill se mej som jag är när vi gifter oss...