• HappyE

    GIFT - och allt blev underbart!!

    I lördags hände det... på förmiddagen regnade det men 30 min innan fotograferingen sprack det upp och vädret blev perfekt!
    Allt gick därefter som smort, tider som klaffade, kläder som passade, alla gäster kom och var glada och vi lyckades säga allt rätt i kyrkan! Jag var nära att börja skratta men kunde snabbt sansa mig.. både min man och gästerna tyckte att det var roligt och faktiskt bidrog till stämningen.

    Nu har det gått några dagar och vi kan blicka tillbaks på en underbar fest, jättegod mat, vackra blommor, rörande tal och mycket dans. Detta blev verkligen ett minne för livet!

    Planering lönar sig men vi har också varit mentalt flexibla, inte hängt upp oss på småsaker osv.

    Lycka till ni andra och njut!! Vi är fortfarande i lyckorus, drog dessutom ut på det hela genom att bjuda hem lite långväga gäster på fika hos hos dagen efter + att vi har fortsatt lyxa med champagne och annat härligt. Det här är vår tid!!

  • Svar på tråden GIFT - och allt blev underbart!!
  • Tjorven81

    Å vad underbart!

    Hoppas att det går så bra för oss oxå... den 10 juli... fast vi har bara ett litet bröllop 13 personer... men det krävs lika mycke planering och att allt bara flyter på... Tänk om jag har glömt fixa något??

    Kul för er iallafall att det blev en lyckad dag!!

  • niamh

    Grattis, grattis! Låter som en helt underbar dag :D Visst önskar man att det gick att spara det där häftiga lyckoruset efter väldigt speciella tillfällen? High on life! :)

Svar på tråden GIFT - och allt blev underbart!!