• Brynesjö2010

Vit brudnäbb klänning till 1-åring???

Hej!

I september gifter vi oss och våra barn, dotter 1 år och son 3, år ska vara brudnäbbar. Jag är nu ute efter kläder till dom. Har förgäves letat efter en enkel vit klänning till dottern. Har tittat i gamla trådar men många för gamla...
    Någon som har tips på vart man kan hitta vit klänning till 1-åring (strl 86)?Behöver inte alls vara någon jättefin siden klänning typ...

Till sonen hade vi tänkt oss västset i svart med vit skjorta och där har jag hittat någon sida som säljer men är det någon som har testat och kan rekommendera någon?
    Hoppas någon kan hjälpa!

• Svar på tråden Vit brudnäbb klänning till 1-åring???
  • jossankossan

såg idag en vit näbbklänning(tror det var stl 86) på tradera. brukar finnas massvis med såna där. ..tyvärr,för själv letade jag till min son...å det blir både dyrare å svårare. såg att de reade ut mörkgråa kavajer till pojk på hm nu iaf. kanske går att hitta på byxor till.

lycka till!

• jossankossan

..köpte förresten vår sons set(västset a la emil) på prinsess. de var väldigt små i stl och de verkade inte tänka på att barn har blöjor..så jag fick ändra om lite. tyckte även det var dålig kvalite för att kosta så mycket. men men..gulligt va det!

• mountainleaf

Ellos har jättefin och enkel vit klänning som jag köpt till mina tjejjer. Med risk för att det är slutsålt nu...men kolla!

• mc86

Finns en JÄTTE fin nu på Lindex. Tror den fanns från strl 86. 

• Brynesjö2010

Halens hade jag faktiskt ännu inte tittat på för den hemsidan låg nere när jag försökte, men den var ju söt. Undrar bara om den passar tösen, hon är rätt knubbig men kanske. Sen den på  Ellos var också fin, dock skulle jag behöva någon fin kofta till den. Ska fortsätta kolla men för ögonblicket finns båda två att beställa! Så får skynda mig att bestämma mig. Båda var bra pris på också, vill inte lägga alltför mycket på något som hon ska ha på sig under vigselakten bara + fotograferingen då förstås.
    Tack för tipsen!

Någon annan som har sett något?

• Miss Giggle

Jag har köpt en creme färgad i satin med tyll som var broderat och så band och spänne vid bysten till min dotter från lindex.
    Försökte leta upp den på deras webshop men hittar den inte, däremot vet jag att den säljs fortfarande för den såg jag förra veckan  här i Malmö.

• Brynesjö2010

Ok, jag får nog bege mig till lindex och kolla! Helst skulle jag vilja köpa i affär så man enkelt kan lämna tillbaka om det är fel storlek osv... Lindex har ju bra priser också så nu är jag nyfiken på att se vad dom har!

• Miss Giggle

japp, det är precis den jag menar!

• Fröken Cha

kappahl har en från stl 86 och uppåt. 179 kr.

• Miss Giggle

den på kappahl är helt bedårande. Hade jag inte redan köpt så hade det blivit den!
    Volanger och sött band runt bysten!

Svar på tråden Vit brudnäbb klänning till 1-åring???