• Stora planer

    "Måste" man ha en snygg bil?

    Vi har letat efter en snygg/cool/ovanlig bil för transport mellan kyrkan och festlokalen.
    Inte hittat någon.
    Har rätt rejält spräckt vår budget också.

    Nu erbjöd sig våra vänner att köra oss, dom har en ny silverfärgad kombi med tonade rutor. Duger det?
    Är det många som bryr sig om vad man kommer i för bil?

  • Svar på tråden "Måste" man ha en snygg bil?
  • Uppsalabrud2010

    Tror faktisk att man tänker mest på det själva! Det beror ju också på hur ni har tänkt att åka...ska ni smycka bilen eller ha burkar efter så kanske det är lite roligare med en anna typ av bil.

  • sun moon

    Vi har långt mellan kyrka och festlokal (5 mil) så vi kommer att åka i vår ljusblå S60, bilen passar vårt färgtema

  • Tunsji

    Vi åkte helt vanlig taxi spelar ingen roll vilken bil ni har

  • Innie

    Vi kommer inte att ha någon transport alls. Vi har bara hundra meter mellan kyrka och festlokal och vägrar lägga pengar på nån transport. Har fått både cykeltaxi och häst- och vagn som förslag från vänner men det känns bara onödigt. Vi går i stället :D


    Om ni känner er ok med att åka med era vänner så ska ni självklart göra det!


  • kullaberg

    Vi kommer inte heller åka i någon speciell bil. Vet inte ens vilken bil vi ska åka i men jag gissar att det blir antingen svärfars volvo eller pappas bil som jag inte ens vet vilket märke det är på.. haha..


    Vi resonerade som så att de pengarna som går på att hyra en fräck bil eller häst och vagn eller annat kan vi lägga på bröllopsresan istället och ha roligare för dom pengarna där.

  • Korallbruden

    Det blir ju perfekt med vännernas bil Glöm inte att ta med en flaska god champange och två vackra glas Lycka till!


  • Joseful

    jag har alltid drömt om att få åka en veteranbil på vå bröllopsdag men det tillåter tyvärr inte vår budget så vi kommer åka våran volvo v70 som i ju försig är sprillans ny (2011 års modell) med tonade rutor, så det borde passa, dock inte i den färg vi har i vårt färg tema, den är röd och vi har typ grön, lila och ivory....

  • moonlightgirl

    Det är helt ok att åka i vännernas bil. Min mamma och plastpappa åkte i deras saab mellen kyrkan och festplatsen. Jag tycker att det är upp till var och en vad man vill lägga pengarna på.

  • Bride in leather

    Min sambo vill köra själv(grön ford mondeo)


    Det tycker jag är supertrist:(

  • Jimmy och Jessika

    vi ska åka en amerikanare ,cadillac - 57a. cab. åker dit med den och från krykan till festlokalen. en kompis erbjöd sig. annars hade vi åkt min lilla nissan micra -07. hehe

Svar på tråden "Måste" man ha en snygg bil?