• ColosseoMMXVIV

Håruppsättning av den bästa

Hej!
    Jag ska gifta mig, bor i Stockholm och vill boka Johan Hellström, VD för Björn Axén, för att göra min håruppsättning. Är det någon som vet om det går att boka tid hos honom?

mvh
    Tessan

• Svar på tråden Håruppsättning av den bästa
  • Gorgeousnes

Klart det gör. Kolla deras hemsida så ser du hans priser. Kan det vara 4600 det ligger på eller däromkring.

• Tahire

4600 oj oj gud va dyrt,finns många duktiga som kan göra det för hälften av summan,men men...

• Gorgeousnes

Vart finns dom?

Det var Peter Andersson som gjorde kronprinsessans hår i lördags för ovanlighetens skull å inte Björn Axén som brukar göra den dock.

• Cherrygirl

Jag kan rekomenderas Sandhar Johansson, hon jobbade åt BA förut men nu frilansar hon.

Hon är jätte duktig! Har tex fixat Anna Anka, madonna mm

• Tahire

man s

man s

Gorgeousnes skrev 2010-06-24 00:57:51 följande:
    Vart finns dom? Det var Peter Andersson som gjorde kronprinsessans hår i lördags för ovanlighetens skull å inte Björn Axén som brukar göra den dock.

man s

man s

Vart finns dom? Det var Peter Andersson som gjorde kronprinsessans hår i lördags för ovanlighetens skull å inte Björn Axén som brukar göra den dock.

man såg inte mycket av princessan uppsättning,bara slickat bakåt

• Sara och Micke 2010

Hej,

Vart hittar man Sandhar Johansson?

S

• Cherrygirl
    Sara och Micke 2010 skrev 2010-06-27 22:57:40 följande:
    Hej, Vart hittar man Sandhar Johansson?   S
    Haha... Ska ju stå sandhra johnsson så klart..

Vad jag vet så har hon en grupp på facebook sandhra heter den kort och gott bara..

Det är nog den enda kontakten jag vet där man kan få tag i henne...

• ColosseoMMXVIV

Hej!
    Tack för all info samt förslag.

mvh
    Tessan

• Vickymb

Johan tar absolut inga nya kunder...han klipper bara sina stammisar en gång i veckan och that´s it. Det tar för mkt tid att driva företaget så han har inte tid...men Björn Axén är suuuuuuuper proffsiga så du mlir nog inte missnöjd om någon av hans medarbetare gör det.

• Divina73

Vet du hur man får tag i honom, alltså hur man bokar tid hos honom?

• Gorgeousnes

Kommer inte ihåg vart han jobbade nu. Men dubbelkolla om det var Mikas. Kan ha varit ett annat ställe.

Om du vill ha något som sessan hade satsa på något annat än frisören den var ju inte helt tip top frisyren tyckte jag. På närbilder tyckte jag inte att hennes hår låg helt i linje. Men det kan ju vara jag som obsessar för mycket.

Dra till Göteborg och ta danslektioner av Annika istället som vår kronprinsessa gjorde. Eller hyr in Cottonclub att spela. Eller använd någon av hennes catering.

Nu gör jag allt mitt på by Bardas dom verkar ha full koll :)! Avbokar Björn Axen, fick ett sjukt bra pris hos Champa :)!

Svar på tråden Håruppsättning av den bästa