• Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 09:54
    8716 visningar
    21 svar
    21
    8716

    Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??

    Har ni tips på var i Stockholm man kan köpa eller hyra väst till brudgummen?
    Funkar även att beställa från internet om ni vet någon bra sida

    Förresten, kommer brudgummen och bestman har likadana kläder? Vi har lite skilda åsikter... Hur gör ni??

  • Svar på tråden Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??
  • LisasF­anclub
    Äldre 20 Jun 10:16
    #1

    Min kille och hans bestman har likadan skjorta, väst, slips och näsduk. Samma färg på byxor och kostym, med skillnaden att Hunken har frockcoat och bestman har kostym.

  • Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 10:18
    #2

    Haha! ok, vi har lite skilda åsikter här hemma... Han tycker de ska ha helt olika kläder, medans jag tycker att de ska åtminstonde ha lika västar!!!

    Vart köpte/hyrde ni?

  • Jessic­a och Daniel
    Äldre 20 Jun 10:29
    #3

    Vi kommer ha 2 bestans varav den ena oxå är toastmaster!
    Min m2b kommer ha en svartkostym med kritstecksränder medans våra bestmans skall ha gråa kostymer... Väst har vi inte bestämt oss för ännu,..

  • lillal­yckan
    Äldre 20 Jun 10:46
    #4

    Jag undrar också om det finns någon bra sida att beställa från, eller nån bra affär i Stockholm...


  • Fru i juli 2010
    Äldre 20 Jun 15:09
    #5

    Jag behöver också tips!

  • Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 15:30
    #6

    Frågar igen, INGEN som känner till någon bra sida att beställa väst till brudgum ifrån?!?!

  • Jessic­a och Daniel
    Äldre 20 Jun 15:46
    #7

    Inte om du vill ha med fint mönster osv... Annars har du ju vanliga på halens tex..

  • Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 16:05
    #8

    Vi vill helst ha med mönster... Tack ändå!

  • sandra­lainen
    Äldre 20 Jun 16:11
    #9

    Vi har hyrt från stockholm brud o fest på hornsgatan. Dem hade flera olika fin att välja mellan.

    Man och bestman kommer att ha olika kläder på vårt bröllop.

  • Sanna2­010
    Äldre 20 Jun 16:12
    #10

     


    sandralainen skrev 2010-06-20 16:11:02 följande:
    Vi har hyrt från stockholm brud o fest på hornsgatan. Dem hade flera olika fin att välja mellan. Man och bestman kommer att ha olika kläder på vårt bröllop.

    Tack! Ska genast kolla upp det

Svar på tråden Vart köper/hyr ni väst till brudgummen??